Terug naar overzicht
halloWij zijn vorige week geweest voor kledij voor mijn mama bij Le ChapeauZe heeft een zwart met zilveren satijnen rok heel lang en daarop een twinsetje in zwart wol met palletjes, en de bandjes van het topje zijn in voile-stof. De trui van het twinsetje zal ze enkel maar dragen als ze het echt koud heeft, maar ipv heeft ze ook een zwarte zijden voilen sjaal die zo rond haar gebonden wordt.Het twinsetje is zeer feestelijk, maar kan ook perfect gedragen worden om op restaurant te gaan of naar een ander feest of zo. De rok is nu echt té feestelijk om zo te dragen, maar nadien laat ze hem verkorten tot aan de knie, en kan ze hem ook weer dragen op andere feesten.Haar kledij ligt zo'n beetje tussen echte suitekledij en afdraagbare kledij. Tis ook vooral die voilen sjaal die het echt chique maakt.Dus misschien kan je mama zoiets vinden, dat nadien mits wat aanpassingen en andere combinaties opnieuw kan gedragen worden.Ik heb de kleedjes voor de bruidskindjes bij Prémaman gekocht, daar hebben ze maar tot 6 jaar geloof ik. Ze hadden het alleszins ook al in maat 2 jaar. En het was maar 50 euro voor alles samen!GroetjesVicky09.09.06
Hallo,Voor de bruidskindjes kan ik je dit meegeven. Wij hebben 2 bruidsmeisjes van 2 en 4 jaar oud. We hebben hun kleertjes in de C&A gevonden, bij de communiecollectie (maatjes heb je al vanaf 2 jaar). Ze zijn volledig gekleed voor 50€: een rokje, bloesje en truitje. Ze zijn prachtig, en dit voor weinig geld!!! We waren er enorm content mee!Vele groetjes, Be
Hey Vicky,En die winkel waar uw moeder geweest is Le Chapeau waar is dat ergens?sofie
HalloMijn getuige kocht haar suitekleed in coco gerita in Maldegem. Ze heeft het wel gekocht rond de feestdagen dus ik weet nu niet of ze altijd kleden verkopen, maar ik geloof van wel. Voor 300 euro heeft ze een prachtig kleed in bustier vorm gekocht.Zeker de moeitegroetjes Ellen
Probeer de Inno eens, daar heeft mijn moeder kledij gevonden. Veel keuze en echt betaalbaar.