Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

betaalbare suitekledij

20-2-2006 18:05:54
Hallo,

Ik heb een paar vraagjes. Momenteel zijn we volop gaan kijken naar suitekledij voor de kindjes en voor de familie die in de suite gaat lopen. Nu heeft mijn schoonmoeder dit weekend haar kleren gekocht bij Pierre-yves. Heel mooi en chique, echte suitekleren waardoor je dit echter maar 1 keer kan dragen en dan gewoon in kleerkast kan hangen en dat zijn dan ook hele dure kleren! Nu heeft mijn ma nog niks en voelt ze haar nu wel verplicht om ook zo echte suitekleren te kopen terwijl ze eigenlijk van plan was om iets te kopen waar ze achteraf toch nog kon van genieten. Nu zijn we vanmiddag ook al naar Filline geweest in Merelbeke maar daar betaal je ook al vlug 800 Euro voor mooie suitekleren en dat kan mijn ma er niet aangeven voor 1 dag te dragen. Kunnen jullie me een paar adressen geven waar ze ook mooie kleren hebben maar die toch betaalbaar blijven, liefst in de provincie Oostvlaanderen? Voor de kindjes hebben we ook een probleem. We zijn ook al naar een paar winkels geweest voor de 3 meisjes van 2,3 en 4 jaar en blijkt toch dat dat moeilijk is om voor die leeftijd iets te vinden. In de communiekleren kan je wel iets vinden voor het oudste (alhoewel de meeste communiekleren ook al eruit zijn!)maar voor de kleintjes moet je al iets anders zoeken. Kunnen jullie me ook hiervoor een paar adressen geven waar ze kindercollecties verkopen en ook liefst betaalbaar in de regio Oost-Vlaanderen?

Bedankt

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1677

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik20-2-2006 19:20:54

hallo

Wij zijn vorige week geweest voor kledij voor mijn mama bij Le Chapeau

Ze heeft een zwart met zilveren satijnen rok heel lang en daarop een twinsetje in zwart wol met palletjes, en de bandjes van het topje zijn in voile-stof. De trui van het twinsetje zal ze enkel maar dragen als ze het echt koud heeft, maar ipv heeft ze ook een zwarte zijden voilen sjaal die zo rond haar gebonden wordt.

Het twinsetje is zeer feestelijk, maar kan ook perfect gedragen worden om op restaurant te gaan of naar een ander feest of zo. De rok is nu echt té feestelijk om zo te dragen, maar nadien laat ze hem verkorten tot aan de knie, en kan ze hem ook weer dragen op andere feesten.

Haar kledij ligt zo'n beetje tussen echte suitekledij en afdraagbare kledij. Tis ook vooral die voilen sjaal die het echt chique maakt.

Dus misschien kan je mama zoiets vinden, dat nadien mits wat aanpassingen en andere combinaties opnieuw kan gedragen worden.

Ik heb de kleedjes voor de bruidskindjes bij Prémaman gekocht, daar hebben ze maar tot 6 jaar geloof ik. Ze hadden het alleszins ook al in maat 2 jaar. En het was maar 50 euro voor alles samen!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Benedikte
14-10-2006
 Meld misbruik20-2-2006 20:11:12

Hallo,
Voor de bruidskindjes kan ik je dit meegeven. Wij hebben 2 bruidsmeisjes van 2 en 4 jaar oud. We hebben hun kleertjes in de C&A gevonden, bij de communiecollectie (maatjes heb je al vanaf 2 jaar). Ze zijn volledig gekleed voor 50€: een rokje, bloesje en truitje. Ze zijn prachtig, en dit voor weinig geld!!! We waren er enorm content mee!

Vele groetjes,
Be

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik20-2-2006 21:05:39

Hey Vicky,

En die winkel waar uw moeder geweest is Le Chapeau waar is dat ergens?

sofie

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik21-2-2006 9:54:40

Hallo
Mijn getuige kocht haar suitekleed in coco gerita in Maldegem. Ze heeft het wel gekocht rond de feestdagen dus ik weet nu niet of ze altijd kleden verkopen, maar ik geloof van wel. Voor 300 euro heeft ze een prachtig kleed in bustier vorm gekocht.
Zeker de moeite
groetjes Ellen

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik21-2-2006 12:19:08

Probeer de Inno eens, daar heeft mijn moeder kledij gevonden. Veel keuze en echt betaalbaar.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...