Terug naar overzicht
Hallo, Wij trouwen volgend jaar in mei & zijn ook eens uit nieuwsgierigheid gaan kijken naar Den Oesterput. Het was totaal niet wat we verwacht hadden! Ik vind het persoonlijk heel duur voor wat je maar krijgt & de zaal is heel erg verouderd. Maar smaken zijn persoonlijk hé. Ik heb hier prijzen liggen, maar misschien spring je best zelf eens binnen :) ik denk dat er altijd iemand aanwezig is. Wij hebben nu voor iets totaal anders gekozen en trouwen in Ferme de Wulf in Dottenijs. Succes! x
Wij trouwen ook in mei 2011, zijn ook naar oesterput geweest ! Mijn mening erover is dezelfde of hierboven! Je kunt gerust nog zalen vinden in die regio die hetzelfde of minder zijn in prijs en die zeker beter zijn van inrichting en gezelligheid! groetjes lien
Hoi, bedankt voor de reacties. Hebben jullie soms nog tips voor andere zalen? Groetjes Babs
Hey, Wij trouwen in het Vijverhof. Dat is ook in Wevelgem. Heel vriendelijke mensen en mooie zaal! Ook qua prijs zitten zij heel goed. Groetjes, Milena
Hallo, Ja idd t'Vijverhof is ook mooi , je hebt ook Ter Biest in Lauwe of de Cortina in Wevelgem? Tis de moeite om eens te gaan kijken! Nogmaals succes hé :) x