Nu Online
Momenteel zijn er 489 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnamen

14-8-2010 11:15:31
Hey,

Ik had graag jullie mening gehad van het volgende: tafelnamen.
Met een aantal vrienden kwamen we op het idee van "smurfen" te nemen.

We zouden dan iedere keer de tekening van die smurf nemen en op tafel zetten (grote smurf, brilsmurf, smurfin,...)
Is dit een tof idee? Of eerder een beetje naar het belachelijke?
Wij twijfelen...

Shoot!
Groetjes!!!

Katrien
25-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 677

saskia
18-7-2020
 Meld misbruik14-8-2010 11:45:07

ik vind het een tof idee! en orgineel had het nog niet gehoord....

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik14-8-2010 12:35:33

eerlijk?
ik zou zoiets niet doen...vind het wat kinderlijk. maar niet slecht bedoeld he
x

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-8-2010 13:26:45

Ik vind tafelnamen altijd leuker als het bij het koppel zelf past... Ik weet niet of dit bij jullie van toepassing is.

Katrien
25-9-2010
 Meld misbruik14-8-2010 15:39:38

Nee, ze passen niet echt bij ons .
Die tafelnamen zijn nogal moeilijk precies.
Het zullen dan eerder namen van cocktails of kleuren worden.
Toch bedankt voor jullie hulp!

sofie
13-8-2011
 Meld misbruik14-8-2010 17:56:46

Ik weet niet hoe jullie diner er zal uitzien, menu aan tafel of buffet maar misschien iets in de stijl daarvan? Wij hebben bijvoorbeeld voor een landenbuffet gekozen en gaan de tafels dan ook elke keer naar een lan

shirley
25-6-2011
 Meld misbruik14-8-2010 20:03:22

Ik vind het ook maar niks eerlijk gezegd....

ann
2-7-2011
 Meld misbruik2-9-2010 15:10:53

is da ni gevaarlijk??;)
Want wie zet je dan bij moppersmurf??
grapje hoor...ik vind het niet slecht maar ikzelf zou eigelijk iets willen vinden dat met de mensen van de tafel te maken heeft...ik dacht eerst a een soort dress code
bv je vraagt een tafel te komen in dresscode wit,een andere rood,een andere groen enz...de rode tafel,de groene tafel enz...even dacht ik dan ook iets bij de tafel aan te brengen in dat kleur(ballon,serviette....)maar eigenlijk denk ik dat het dan wat kleurijk wordt,het mag ook geen karnaval worden en tenslotte verplicht je dan mensen in een bepaalde kleur te komen dat ze misschien helemaal niet graag zien...
toch wil ik iets origineel vinden,gelukkig heb ik nog veel tijd....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...