Terug naar overzicht
ik vind het een tof idee! en orgineel had het nog niet gehoord....
eerlijk? ik zou zoiets niet doen...vind het wat kinderlijk. maar niet slecht bedoeld he x
Ik vind tafelnamen altijd leuker als het bij het koppel zelf past... Ik weet niet of dit bij jullie van toepassing is.
Nee, ze passen niet echt bij ons . Die tafelnamen zijn nogal moeilijk precies. Het zullen dan eerder namen van cocktails of kleuren worden. Toch bedankt voor jullie hulp!
Ik weet niet hoe jullie diner er zal uitzien, menu aan tafel of buffet maar misschien iets in de stijl daarvan? Wij hebben bijvoorbeeld voor een landenbuffet gekozen en gaan de tafels dan ook elke keer naar een lan
Ik vind het ook maar niks eerlijk gezegd....
is da ni gevaarlijk??;) Want wie zet je dan bij moppersmurf?? grapje hoor...ik vind het niet slecht maar ikzelf zou eigelijk iets willen vinden dat met de mensen van de tafel te maken heeft...ik dacht eerst a een soort dress code bv je vraagt een tafel te komen in dresscode wit,een andere rood,een andere groen enz...de rode tafel,de groene tafel enz...even dacht ik dan ook iets bij de tafel aan te brengen in dat kleur(ballon,serviette....)maar eigenlijk denk ik dat het dan wat kleurijk wordt,het mag ook geen karnaval worden en tenslotte verplicht je dan mensen in een bepaalde kleur te komen dat ze misschien helemaal niet graag zien... toch wil ik iets origineel vinden,gelukkig heb ik nog veel tijd....