Terug naar overzicht
hey ik vind dat een heel mooi liedje van shania twain wij nemen normaal gezien tonight i celebraete my love van roberta flack groetjes
Hoi Sofie,Wij hadden 'Our own love' van Anouk. Minder bekend, en niet zo cliché maar de tekst klopt als een bus.Groetjes en veel succes!An 13-08-05
Hoi,Ga voor het Shania nummer! Als dit voor jullie speciaal is, wat maakt het dan uit dat het een ouder nummer is. Het onze is From this moment van Shania Twain.Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
hey sofie, wij gaan for white flags van Dido (we hebben ons leren kennen op dit liedje)
Hoi Wij zouden voor hetzelfde liedje kiezen omdat de tekst voor ons echt heel van toepassing is.Dus gewoon doen en maak er maar jullie moment van.Ann20/5/2006nog 88 dagen
Wij gaan ook voor From this moment on van Shania Twain. Hele mooie tekst.Ik vind You're still the one ook heel mooi. MAAR dit heeft wel een specifieke tekst, over een koppel dat al veel heeft meegemaakt en waarvan de omgeving nooit dacht dat ze samen zouden blijven. Ik zou dit dan ook enkel nemen als dit op jullie van toepassing is...
Beste Sofie, Neem gewoon wat bij jullie past. Wij gaan voor Come away with me van Nora Jones. Dit was het eerste nummer waar we ooit op hebben gedanst dus dit moest het gewoon worden. ine