Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie receptie omgeving Gent

20-2-2006 19:29:07
Dag bruidjes en bruidegommen,
ik trouw volgend jaar (14 juli 2007), nog tijd genoeg om alles te plannen. Mijn vriend en ik willen geen avondfeest, we denken aan een uitgebreide receptie en daarna een etentje met ouders, broers en zussen en grootouders. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? We zijn op zoek naar een prachtige locatie in de omgeving van Gent, liefst met mogelijkheden voor buitenreceptie. groetjes, Annick

Annick
13-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 870

Erna

Meld misbruik20-2-2006 19:53:47

Informeer eens bij de Sanderling in de Pinte (aan het station). Prachtige buitenlocatie, schitterende receptie, en heel vriendelijke mensen!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-2-2006 17:13:20

Hey,

wij doen onze uitgebreide brunch in het centrum van Gent, Monasterium Poortakker. Een heel mooie en originele locatie. Elke formule passen ze helemaal aan aan jullie wensen.

Groetjes,
Lieve

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik21-2-2006 19:31:00

Poortacker is idd een heel mooie locatie. Ook wij zijn er gaan informeren voor juli 2007. Onze datum was al genomen door een ander koppel en ik geloof dat de manager zei dat de 14e ook niet ging, want dat dat de start van de Gentse Feesten is en dan zijn ze daarmee bezig (er loopt gedurende de ganse Feesten een activiteit daar).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...