Nu Online
Momenteel zijn er 265 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur de Singel (Mol)

14-8-2010 18:30:43
Hoi ladies,

Iemand ervaring met traiteur de Singel? Wij denken er serieus over na om hen te nemen voor ons feest.

Sofie
3-11-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1282

Nele
14-5-2011
 Meld misbruik15-8-2010 19:49:47

Hoi wij hebben er ook even aan gedacht om deze traiteur te nemen. Maar uiteindelijk hebben we een zaal gekozen waar catering inclusief is. Ik had wel nog gemaild naar hen om wat meer info te vragen en ik had heel snel antwoord (en een duidelijk antwoord). Volgens mij bieden ze een goeie service, en wat betreft de prijs is het ook best een meevaller!

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik23-8-2010 21:03:06

Mijn ouders hebben een 4 jaar geleden hen gehad op hun feest. Dat was enorm goed, ik wou hem ook maar blijkbaar is dat ondertussen overgenomen. Dus ik weet nt of het nog hetzelfde is natuurlijk.

Zelf heb ik dan maar geopteerd voor traiteur pasko uit dessel, schijnt heel lekker (van vrienden gehoord), prijs is goed te doen en je zou zeker genoeg hebben ook (nt onbelangrijk), hij kan ook de zaal versieren in uw plaats...

Succes er nog mee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...