Terug naar overzicht
Gelukkig hebben jullie iets naar jullie zin gevonden hé! Waar ga jij eigenlijk voor je kleren?
Mijn jurk wordt door mijn collega gemaakt. heb al een voorontwerp gepast en nu moeten we nog mooie stof gaan kopen. volgende week waarschijnlijk. Ik weet nie goed naar waar we kunnen gaan hiervoor. Dacht aan den boom in lier (maar die is serieus verkleind) of ik heb gezien dat in Heist-op den berg ook een stoffenwinkel is in de Bergstraat. Voor men vriend zijn we naar Herentals geweest. Daar was een winkel van Mexx en het was direct bingo. Meestal gaan we naar het gouden kruispunt in Sint Joris Wngene,daar heb je veel winkels en dus veel keuze. Daar heb ik ook mooi kleren gezien. (Noba noemt die winkel denk ik en daar hebben ze ook hele mooie kostuums en hemdjes) Schoenen kopen we meestal bij Torfs voor Tim maar nu is het een andere winkel geworden ( de schoenen hebben juist 50 euro gekost)
Hey, Dat is echt wel héél leuk dat je je jurk laat maken hé! Van stof weet ik ook niet zo goed waar je het beste kan gaan. Ik denk ook wel dat er in de Bergstraat een stoffenwinkel is ja. Ik ben echt héél benieuwd naar je jurk. Nadien een fotooke posten hé :)
jaja. we zullen zeker voor wat foto's zorgen. Vind ik ook altijd leuk om te zien.