Terug naar overzicht
Je kunt het Boldershof wat vergelijken met de Zandberghoeve: prijs/kwaliteit uitstekend, en heel toffe mensen die de zaak leiden.
Hoi,Idd qua prijs kan je het met de Zandberghoeve vergelijken maar de kwaliteit vind ik toch iets beter! Alhoewel dat de bazin soms nogal raar uit den hoek kan komen, als ik m'n nicht mag geloven. Maar het eten was er heel lekker! De zaal is ook iets ouwbolliger. Mocht jullie feest er door gaan let er dan wel op als je veel genodigden hebt dat er geen deel in de veranda zit. Die mensen zitten echt uit alle leute!Maar deze zaal is veel beter dan Zandberghoeve.Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruilotsite.nl
Hallo MaaikeIk ben in de zandberghoeve en in t boldershof geweest. Het boldershof vind ik veel professioneler en idd ook veel lekkerder ! ZE hebben een mooie tuin voor de receptie , maar de zaal vond ik ook nogal ouderwets ( nu dit is mss al veranderd ondertussen he !)Ik weet wel dat je er in het boldershof vroeg moet bijzijn.GroetjesLien26/05/06
Ik ben ook zowel in het Boldershof als de Zandberghoeve geweest. Ik zou geen van beide nemen voor mijn huwelijk.Ik vind beide zalen héél ouderwets.Er zijn veel mooiere zalen in deze omgeving.Eten in Boldershof is wel beter dan Zandberghoeve.GroetenSophie
Ik zou het 't Boldershof niet aanraden. Alles verloopt daar vrij klassiek en zelfs te klassiek. De prijzen zijn ok maar je mist dan wel heel wat dan dat je zou iets meer uitgeven. Dus ik vind het zeker iets te boers.Groetjes Ellen
hey,mijn zus haar trouw was in 't boldershof en ik moet zeggen dat iedereen nu nog 3 jaar later spreekt van 't boldershof!! Receptie in de tuin was parachtig zéééér lekker eten echt de moeite, en ook goeie service!Qua prijs kwalitiet is 't echt aan te raden! Natuurlijk moet de zaal wel volgens jullie zin zijn maar das smaken en die verschillen nu eenmaal.Toch vind ik het een zaal om aan te raden echt waar!veel succes nog,Leen