Terug naar overzicht
hey caroline! ik zou die misboekjes wel kunnen gebruiken! je mag ze me mailen naar: deanyke@msn.com alvast heel veel dank!
ook hier is er eentje welkom: bjorn-kelly-emily@hotmail.com Bedankt!
Bij mij ook . (eklis1990@hotmail.com) Alvas bedankt ! Groetjes
Dat is altijd wel handig, ik heb mijn adres naar u doorgemaildal in ieder geval bedankt GroetjesAn
naar mij mag je er ook altijd eentje doormailen!altijd handig om ideetjes op te doen! olivier.ann@telenet.be dankjewel!
Hallo! wij kunnen ook nog altijd leuke ideetjes gebruiken! Alvast bedankt! rosseellien@hotmail.com Groetjes! Lien
Hallo Caroline, Zou je de misboekjes ook naar mij kunnen sturen? Ze hebben blijkbaar veel succes! Bedankt al, demuynckanneleen@gmail.com Anneleen
Hey Caroline, indien u beetje tijd hebt mag het u ook naar mij sturen. crombez_tine@hotmail.com. alvast bedankt, Tine
Naar mij mag het ook Bedankt! Rooseje_123@hotmail.com
Ik kan ook best wat inspiratie gebruiken soepkieken80@hotmail.com
hey hey hier ook 1 tje welkom joris_elsen@hotmail.com dank je wel groetjes kelly
Naar mij mag je er ook altijd eentje sturen... Bedankt! femkevandamme ad skynet.be
En naar mij ook. :) dodoken@hotmail.com Bedankt!
ik doe mee... jasminaboonen@hotmail.com
oeps der is iets verkeerd gelopen. Caroline als je nog een boekje over hebt na al deze reacties, mag je er ook eentje naar mij sturen. joachimnele@gmail.com Groetjes
Dag carolien, Je mag altijd naar mij ook eentje sturen , mocht het mogelijk zijn .. alvast bedank !! bianca.v.d.s@hotmail.com
Zoals zo veel mensen, zou ik ook wel graag een voorbeeld hebben. Dus als het nog mogelijk is mag je het mij ook mailen: stephanieputs@hotmail.com Bedankt alvast!
kheb je mijn adres gestuurd, alvast mercikes hé
Indien het nog niet te laat is mag je dit ook altijd naar mij doorsturen. an2011@hotmail.com grtz