Terug naar overzicht
Ja in de voorbereidingen van je huwelijk kom je momenten van vreugde en verdriet tegen... Het ligt zo dicht bij elkaar. Ik hoop dat je er door geraakt. Je grootvader kan er mss niet bij zijn, maar zal wel heel trots zijn en fijn vinden als jullie langsgaan. Enkele maanden geleden ben ik mijn grootmoeder verloren en ook zij zag zo uit naar ons huwelijk. Toch weet ik dat ze er in onze gedachte bij zal zijn. hou je daar zeker aan vast! Heel veel sterkte meid!
Was er iemand bij je toen je de jurk paste ? Misschien stond hij je wel beeldig ! Ik zou voor de gebroken witte jurk gaan. Heel weinig mensen staan met de kleur spierwit. Het was toch je droomjurk, ook voor het model ? Denk er nog eens goed over na. Hopelijk kan je als een prinsesje langsgaan bij je grootouders !
Gebroken wit staat me hééélemaal niet :( Vandaar dat ik wit koos. Ook kindjes en hemd van toekomstige zijn wit dus no way dat ik voor gebroken ga! En het was mijn droomjurk toen ik ze in het wit pastte hoor. Vandaag de ganse voormiddag al huilend doorgebracht en dat is helemaal niet van mijn gewoonte. Tja, zo'n huwelijk kruipt in je vel blijkbaar. Morgen bel ik de winkel... x Kitty
hey! oei dat is echt wel een enorme flater van de winkel! ze hebben nog even om het recht te trekken. ik zou ze toch héél duidelijk maken dat jij er op staat dat ze ervoor zorgen dat je dat kleedje binnen een maand op maat in de kleur wit hebt! gelukkig heb je wel een back-upplan waar je redelijk tevreden mee bent. spijtig dat je grootvader niet zo goed is. voor hem en jouw grootmoeder zal je sowieso een prachtige bruid zijn in wit of grijs kleed! grtj