Terug naar overzicht
hey wij trouwen ook op 27/08/2011 ik heb geen antwoord op u vraag maar vond dit wel even leuk om te zegge hihi in ieder geval proficiat xxx
das idd leuk om te weten! Kwens ons alvast een stralende dag toe!
bedoel je bij Tati Mariage in Rijsel? ik denk niet dat ze er nederlands sprekentenzij ze toevallig een verkoopster hebben die belg isgebeurt wel vaker in rijsel gr eline woon je ook op de grens?
ben van oostvlaanderen... maar rijsel is zover weg niet, we maken er dan wel een daguitstap van ! is wel riskant hé dan, kan maar klein beetje frans... grtjs
Ik heb mijn kleed gekocht in point mariage in Leers, vlakbij Rijsel. Ik denk niet dat de verkoopsters nederlands praten, ik heb het niet gevraagd want ik ben zelf tweetalig. Maar met mijn ma en schoonzus bleef ik wel nederlands praten en ik had niet de indruk dat de verkoopsters er iets van verstonden... Kan je niemand meenemen die wat beter frans spreekt? Ik ben ook in Tati Mariage geweest, er is er ook ene daar in Leers, enkele winkels verder van Point Mariage. En ook daar had ik niet de indruk dat ze nederlands kenden.