Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gesheiden ouders

15-8-2010 13:08:08
dag trouwertjes,
wij zitten met een dilemma, met de vader van mijn vriend hebben wij nu niet zo'n goede band, we gaan wel af en toe, maar dat is meer zoals bij kennissen, zijn moeder en mijn ouders geven ons een mooi financieel steuntje voor het huwelijk, hij niet, hoe vermelden we dan de ouders op de uitnodigingen???
Bij formele uitnodigingen is het zo dat wanneer de ouders het feest betalen, de gasten in hun naam uitgenodigd worden, maar dan kan je daar toch niet iemand bijzetten die geen bijdrage levert?
Graag een tip, bedankt op voorhand,
kelly

Kelly
12-11-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1256

Evelyne
16-10-2010
 Meld misbruik15-8-2010 17:30:41

Hoi Kelly,
Een heel vervelende situatie! Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar gelukkig zit ik niet met dit probleem... Ik zou dit gewoon even bespreken met de papa van jouw vriend, zeggen dat er op de uitnodigingen de ouders die een financiële bijdrage leveren erop vermeld worden en diegene die dat niet doen niet... dan kan hij jullie nadien niets verwijten, geloof me, dit is veel vervelender voor hem dan voor jullie. Wil hij geen extraatje geven, dan geen vermelding, iedereen die de uitnodiging dan leest weet dan wel genoeg en de meeste mensen zijn zo beleefd om hier niets over te vragen. Veel succes nog! Groetjes Evelyne

Kelly
12-11-2010
 Meld misbruik15-8-2010 21:04:20

bedankt Evelyne,
zoiets hadden we ook in gedachten, ik denk dat we het op die manier gaan oplossen, ik wens je een fantastische dag de 16de! grtjs Kelly

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik16-8-2010 11:43:06

Kelly,
Bij ons staan alle ouders en grootouders op de uitnodiging, onafhankelijk van de sponsoring. Het gaat dat je ze graag ziet toch niet om hun financiële tegemoetkoming. Ik vind dat je hier nogal kort door de bocht gaat.

Kelly
12-11-2010
 Meld misbruik17-8-2010 7:52:14

Beste Annelies,

ik vroeg tips, geen oordeel, als je de situatie niet kent, kùn je niet oordelen!

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik17-8-2010 10:19:53

Hey Kelly,

Wij hebben onze trouwfeest zelf betaald, maar toch onze ouders op het kaartje mee vermeld. Zoals Delen mee in vreugde.

Je moet natuurlijk kijken naar jullie eigen situatie. Vraag aan de vader van je vriend en je vriend zelf of hij erop wil staan. Jullie moeten doen wat jullie willen. Het is jullie dag.

Trek je niets aan van de oordelen van iemand anders.

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik20-8-2010 21:16:18

Dag kelly,

Het is inderdaad niet gemakkelijk. Wij betalen ook zelf, maar we vermelden wel ons ouders op het kaartje.Maar niet dat zij uitnodigen! Er staat op: onze trotse ouders + namen. Bij mij althans enkel mijn moeder, want ik heb geen contact meer met hem en hij wil het ook niet. Daarin kan je zelf kiezen, hè!
Ik weet ook niet wat de reden is dat zijn vader niet financieel steunt. Misschien heeft hij het financieel ook niet breed. Of hij verwacht van jullie dat jullie het hem vragen. Of heeft hij er gewoon niet aan gedacht.
Nu, hij kan toch even trots zijn op jullie dat jullie voor elkaar kiezen.
Je kan het ook gewoon eens bespreken met hem. Zo van kijk we zetten normaal gezien de namen op de kaartjes van wie sponsert, maar vermits wij van jou nog geen bijdrage hebben ontvangen... enz. Dan kan hij nog reageren, hè!!

Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info