Terug naar overzicht
hoi, misschien makkelijk als je zegt van waar je bent. Dan reageren mensen missschien makkelijker om die van hen te verkopen of zo. Die van mij mag, weg, prijs weet ik nog niet. Maar dat hangt er van af of ik hem moet opsturen of niet... xxx
Hallo,ik heb mijn bruidsjurk in Merksplas gekocht met hoepelrok,zij hadden die op voorraad en hij koste me 30eur nieuw,mischien kan je daar eens horen.ik heb wel de website voor je www.aziexport.be k denk dat je daar wel een tl nr vind. Veel succes
Hallo, Ik ben van Oost-Vlaanderen regio Dendermonde. Maar ik werk tegen Brussel dus als het die regio is, valt het ook goed mee. Ans bedankt voor de tip. Ik zal eens bellen naar het bedrijf. Groetjes
Hoi Tamara, ik verkoop mijn hoepelrok. Hij is van het merk Poirier. En ik ben van in jouw buurt Mail me maar als je interesse hebt. Sara tomsara010809@gmail.com
Beste Tamara, Ik verkoop mij hoepel voor 20 euro Groetjes Jamie
Hey Jamie, Welke maat is de onderrok? Is het één met juist een hoepel onderaan? Van waar ben je ergens? Groetjes
Hi Tamara, Het is een 1-ring hoepel en het is een maat 38 Ik kom uit woerden in nederland. Ik kan de hoepel ook versturen Groetjes Jamie