Terug naar overzicht
De mijne is al een paar weken achter de rug, maar was ook deels in Brugge (fotoshoot in Waardamme, gaan eten in de Stoepa en dan met de mannen samengekomen in de Nano). Ik heb niets gegeven aan mijn vriendinnen, maar ik wacht nog het resultaat van de fotoshoot af en hopelijk kan ik hen dan wat mooie foto's geven! Veel plezier alleszins!
Vorig jaar is een vriendin van mij getrouwd en tijdens haar vrijgezellen hebben wij allemaal een soort van suikerbonen gehad en een leuk potje. grtjes
ik heb op 18 september ook men vrijgezellendag. we zullen met een 14 tal vrouwen zijn. Meer mag ik nog niet weten. Ja dat men zus mij gaat verkleden. (ben benieuwd zenne). Hoewel ik altijd gezegd heb dat het voor mij niet hoefde zie ik er toch naar uit. een paar van men collega's hebben de dag in mekaar gestoken. Ben er zeker van dat het leuk gaat worden. Men vrijgezellendag gaat door in de buurt van Hulshout en Heist-op-den-berg. das al wat ik weet. groetjes Angela
Ik op 28 augustus, en ik denk dat me iets te wachten zal staan! Ben nl de laatste van de vriendinnen Veel plezier ermee groetjes sharon
Hey Katrien, Ik heb op de dag zelf niets gegeven. Maar we hebben een schilderij gemaakt van mijn vriend en mij en dat gaan ze op de trouw overhandigen. Mijn vriend krijgt dan ook zijn "Ik ben klaar om te trouwen"-certificaat. Dan gaan we aan ons vrijgezellenteam een grappige foto geven van die dag. Zo hebben ze een leuk aandenken. groetjes Sofie