Terug naar overzicht
ik heb op het internet al bruidsboeketten gezien van knopen en van broches. Erg mooi! (meestal ook redelijk duur aangezien je veel betaalt voor de uren werk die erin steken) groetjes
ik heb een boeket gezien met houtenroosjes ook heel mooi
Hoi, Ik heb een boeket laten maken in de UK met veren en kristallen, erg mooi! Angelsinteriors.uk Groetjes, Kim
Mijn moeder heeft ooit een boeket gemaakt van pareltjes. Daar steek je uren werk in, maar is zeker mooi, uniek en origineel!
Ik ben ook totaal niet voor bloemen en wil dus geen boeketje :) Ik heb een heel mooi handtasje, heel erg passend met mijn kleed ! Het is iets anders en ik kan het later nog gebruiken !
Ik ga mee met Reina! de houten roosjes zijn echt super!!!
Ik heb houten roosjes besteld en wacht nog op de levering www.houten-roosjes.nl de prijs valt super mee! Zo gauw ik ze ontvangen heb, laat ik het u weten wat ik er van vind!
Hallo, Merci en wil je dan een fototje opsturen? kapoentje_420@hotmail.com Groetjes
Ik heb de houten roosjes ook besteld en vorige week aangekregen. Ze zijn echt supermooi!!! Een aanrader
Hoi Lindsay, vaak wordt een polscorsage genomen voor de bruid die niet van een bruidsboeket houdt. Zie bv. http://www.pompoenzaden-decoshop.nl/pompoenzadenshop/default.asp?page=content&Id=2880&sid=qN2v8RjT53CMWdrEehJzp361rrRd7i#Hoe_maak_je_eenvoudige_maar_mooie_polscorsage