Terug naar overzicht
Wij doen ons feest in DE NIEUWE ADMIRAAL in Destelbergen! Wij wilden ook geen gangenmenu en hebben gekozen voor belegde broodjes! je kan er ook bbq, walking diner, beenhesp, broodjes,... En dit alles voor een zéér goede prijs! grtjes kim
Ten Dauwe in Aalter: kan je 4landenbuffet doen, kan je ook echte trouwfuif doen, en andere mogelijkheden... Zeker een aanrader... en nog wel te doen vanuit Gent/Evergem. Wij zijn zelf van Assenede en gaan volgend jaar trouwen in Ten Dauwe. Ze waren echt heel vriendelijk de eerste keer we kwamen en veel is bespreekbaar!Mijn zus is er dit jaar getrouwd en ik vond het eten zeer lekker.
Hey kim, ik heb de nieuwe admiraal zitten opzoeken maar krijg niet echt iets te zien. is het een zaal die groot genoeg is voor bv 200 personen? is het iets gezellig of eerder een gewone zaal? groetjes
Hoi!! Bedankt voor de 2nieuwe locatie's!! Ik ga ze snel effe googlen!! ;-)
Hallo Eefje, Het is te zien met hoeveel jullie zijn? Maar Kollekasteel in Mariakerke lijkt me ook leuk als je niet met velen bent. Succes!! S
Mo? In het kollekasteel? Ik wist niet dat je daar ook feesten kon geven. kga es een kijkje nemen! Alvast bedankt..ik denk dat we met een 150man gaan zijn.
hey!Wat hebben jullie precies gedaan van trouwfeest? Wij trouwen in juni 2013 en willen ook geen traditioneel feest met 3 uren aan tafel zitten maar zoeken een ander alternatief...Groetjes,Nathalie