Terug naar overzicht
jullie mogen mooie teksten en misboekjes ook altijd naar mij doormailen!! els_jamar@hotmail.com Alvast bedankt!!
Het vervolg van mijn eerste mailtje: Mijn mailadres is stephaniedeconinck569@hotmail.com Wie kan mij helpen aub... ;-)
Heb het mijne doorgemaild!
Nen hele grote mercikes....
tekstjes of voorbeelden mag je ook altijd naar mij doormailen... katinka_tinkske@hotmail.com alvast bedankt!
Het mijne is verzonden naar jullie alle drie :-) Groetjes Deborah
Ook naar mij mogen jullie altijd voorbeeldjes doormailen! Stephanie en de anderen, tmijne is onderweg! Groetjes
Hey ik ben ook nog vollop aan het puzzelen aan mijn misboekje, kunnen jullie de voorbeelden ook naar mijn mail sturen: jasminaboonen@hotmail.com alvast bedankt groetjes
je mag ook altijd naar mij doormailenkirsten en willem trouwen @ gmail . com maar dan zonder spaties
Naar mij mag je het ook mailen: ninike15@hotmail.com Druk aan het samenstellen, maar niet zo gemakkelijk he dames! Nemen jullie persoonlijke tekstjes of reeds bestaande?
Hoi dames! Ik stel mij ook kandidaat om jullie boekjes eens te bekijken. Je kan ze sturen naar julie_coolsaet@hotmail.com Alvast een dikke merci!
ook naar mij:) pioepioe@hotmail.com
Hallo, Ook ik heb al eens zitten nadenken over het in elkaar steken van het kerkboekje. Als jullie info hebben of ideeën en dergelijke mag je ook altijd naar mij mailen. Ik zal je héél dankbaar zijn. Ben daar zo vreselijk slecht in en wil het toch een beetje goed doen Danku zeer! liencrombrugge@hotmail.com