Terug naar overzicht
Hey, Ik ben afgelopen weekend getrouwd met een kleintje van 10weken, dat ging heel goed!Ons kindje hebben we uiteraard een hele dag bij ons gehouden en ze is gewoon 's nachts met ons terug naar huis meegekomen! Op die leeftijd hebben ze nog geen last van lawaai, ze heeft heel veel geslapen...Ik heb haar gewoon gevoed en gedragen (ik ben nogal van de draagdoeken!) zoals ik normaal zou doen! Heb er hele mooie foto's aan overgehouden ook! Ik heb mijn trouwkleed gekocht als ik 6m zwanger was, dat ging wel goed omdat ik geen nauwaansluitend kleed koos... Maar ik heb al gehoord van zwangere bruidjes dat ze het kleed enkele maten groter mochten passen en dat het dan besteld werd in hun normale maat; 3maand is nog tijd genoeg om het kleed aan te passen!! Ik heb nog één tip voor je: zorg dat alles klaar is voor je kindje er is, want daarna heb je echt je handen vol met je baby! Veel succes, geniet van de zwangerschap en de trouwvoorbereidingen!
Ben ook wel benieuwd hoe iedereen dat geregeld krijgt. Wij trouwen in september 2011. Ben momenteel nog niet zwanger (voor zover ik weet toch niet), maar proberen het al enkele maanden (voor ons 2e kindje). Ikvraag me al af hoe het allemaal zal lopen eens ik zwanger ben. Ik ga in elk geval toch proberen om mijn kleed te passen voor de dikke buik komt piepen en het dan een maatje groter te bestellen, zodat ze het na de bevalling kunnen versmallen. Dat kan altijd, verbreden is niet zo gemakkelijk he . We hebben momenteel al enkele opties lopen, maar nog niks echt vastgelegd, omdat we elke maand hopen zwanger te zijn. Zal de planning toch wat vergemakkelijken als we weten of we effectief in september kunnen trouwen of niet... Liesbet, als ik van jou was zou ik toch nu al het kleed te gaan passen. Na de bevalling ga je er niet meer zoveel tijd voor hebben en zal het in sommige winkels misschien al moeilijk worden om je kleed nog op tijd af te krijgen... Ze raden toch aan dat minstens 6 maanden op voorhand te doen, zeker als je trouwt tijdens een drukke periode... Succes met de zwangerschap! Probeer daar toch ook zoveel mogelijk van te genieten, want ook die voorbereidingen zijn uniek!
Heykes ! Waarom stellen jullie dan het doopsel van het kleintje niet uit , om dan tijdens jullie huwelijks ceremonie het kleintje te laten dopen ? Dit wordt nog gedaan hoor ! groetjes
@ Kelly: dat zijn we zeker van plan. De familie van mijn partner woont hier een eind vandaan, dus dat is niet alleen erg leuk, maar ook handig! @Stephanie: ik ben een grote draagdoeken-fan, die heb ik zelfs al... Bedankt voor de tips en de info!!!