Terug naar overzicht
Hallo, Ik heb een dochter van 9 jaar en ik zou ook graag hebben dat ze naar huis kon, maar bij ons is er mogelijkheid om te slapen,dus ik denk van haar boven te leggen alhoewel dat dit heel moeilijk zal worden want ze kan heel de nacht wakker blijven als ze dat zelf wil.Ze is natuurlijk ook een heel stuk ouder dat jou kinderen. Misschien toch eens rondkijken naar een babysit. Groetjes Mieke
Hoi Mijn kindjes zijn 6 en 3. Zij gaan mee naar huis bij mijn ouders. Zij (mijn ouders) willen niet dat er een vreemde babysit komt oppassen. Vind het wel spijtig voor hen, maar ga er geen ruzie om maken. Zo vroeg zullen ze ook niet gaan slapen
onze kindjes waren na de receptie meegegaan met de schoonouders van mijn zus, we hadden ze van tervoren eens daar laten slapen om te wennen, mijn kindjes waren toen 3,5 jaar en 2jaar, maar het zijn gemakkelijke slapers, ze kunnen bij iedereen blijven slapen, ze vinden dit niet erg...
Die van ons zijn bijna 4 en bijna 8 en gaan (proberen te) blijven tot na de openingsdans. Daarna worden ze naar de vroegere onthaalmoeder van mijn kleinste gebracht en daar blijven ze slapen. Lieve
Wij hebben ook reeds twee kindjes (dan 4 en 7) en mijn moeder staat erop dat ze met hen naar huis gaan. Vind het ook best jammer dat mijn moeder en stiefvader dan niet heel de avond aanwezig zullen zijn, maar ik ga er ook geen ruzie om maken. Maar ik ga toch nog proberen om een babysit te regelen. Mijn nicht heeft ook twee kindjes en zij ging ook babysit nemen en ze stelde voor om de kids ook bij hen te laten tot de dag erna. Dus weet nog niet goed wat ik ga doen :-) Succes in ieder geval! Gr Sara
lees even ons verslag , onze dag is voorbij, wij hebben ook een zoontje van 2jaar
Wij hebben ook 2 kinderen van 2 jaar en 9 maanden. Wij gaan hun ook meenemen naar het feest, enkel bij een deel van de foto's op locatie gaan we hun thuis laten met een baby-sit zodat ze een middagdutje kunnen doen. 's avonds gaat mijn schoonvader hun mee naar zijn thuis nemen, verwacht dat dit rond middernacht gaat zijn. Ga wel een reisbedje meenemen voor de kleinste. groetjes
Misschien toch even kijken of er iemand in je kennissenkring is, die niet naar het avondfeest komt, waar je ze kunt toevertrouwen?