Terug naar overzicht
Hallo Wendy, wij wonen ook in Leuven en zijn uiteindelijk voor zaal 3 hoog gegaan. Dat is aan de mechelsevest. Met de Waaiberg hebben we nog geen ervaring. Groetjes!
Hier ook geen ervaring met de Waaiberg, maar daarnaast is de Faculty Club in Leuven en die loactie is echt super! Ik denk wel in een hogere prijsklasse dan de waaiberg...
Wij zijn na lange zoektocht gestrand in de Faculty Club. De prijsklasse valt goed mee ... ik denk zelfs vergelijkbaar met Berkenhof ... Het hangt er natuurlijk allemaal af wat je neemt qua receptie, avondfeest en aantal personen. Tijdens de week verzorgt cateraar Arenberg de FC-gasten en in het weekend Bart Claes. Groetjes, L
hey,de venkel in kortenberg is er ook nog en ligt niet ver van leuven he!en dan nog het kasteel van bunswick op de tiensesteenweg!zijn ook 2 locaties geweest die wij in gedachten hadden!grtjs jessie
Hoi Wendy! Wij trouwen in januari 2011 en hebben nu vrijdag een afspraak met de mensen van de Waaiberg. Tot nu toe is mijn indruk heel goed: ze antwoorden snel op de mailtjes, zijn flexibel que uren om een afspraak te maken en geven een duidelijke offerte. Wij kiezen voor een trouwfuif met dessertenbuffet maar misschien is een 'traditioneel eetfeest' ook wel mogelijk. Ik zou zeggen: informeer er gerust. Ze zullen je snel antwoorden. groetjes en succes met het plannen.Lien