Nu Online
Momenteel zijn er 584 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aankondiging/uitnodiging

21-2-2006 8:55:23
hallo

wij denken eraan om de aankondiging van ons huwelijk en de uitnodiging voor ons avondfeest op één kaartje te zetten omdat we anders 2x zetkosten moeten betalen.
Wordt dit nog gedaan of moet de aankondiging en de uitnodiging op een apart kaartje.

Naar wie sturen jullie enkel een aankondiging? Kwestie van een idee te hebben.

alvast bedankt voor jullie reacties
Ilse
04.08.2006

Ilse
4-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 864

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik21-2-2006 9:31:41

ik zou denken dat de aankondiging van het huwelijk voor iedereen hetzelfde is en voor diegenen die uitgenodigd zijn op het avondfeest of recpetie ofzo zit er een extra kaartje bij ....

dat heb ik toch al altijd zo geweten ...

Mieke
13/05/06

Ingrid
27-5-2006
 Meld misbruik21-2-2006 9:57:03

Hallo Ilse,
Zoals Mieke zegt is het bij ons ook zo, iedereen krijgt de aankondiging (grote kaart) en dan hebben we aparte kaartjes voor de receptie en het avondfeest. De aankondiging alleen sturen wij enkel naar mensen die héél ver wonen en toch niet gaan komen en hun dan ook niet verplicht voelen van te komen.
Groetjes, Ingrid
27/05/2006

Ilse
4-8-2006
 Meld misbruik21-2-2006 10:43:42

bij ons is het wel zo dat wij enkel een avondfeest geven en geen receptie. Wij nodigen iedereen uit voor dat feest.
Vandaar dat het wel kan denk ik om alles op één kaartje te zetten.

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik21-2-2006 12:12:52

Absoluut, dat kan op 1 kaart hoor. Ik heb dit nog al zo geweten.

Wij kunnen dit niet, omdat we een receptie en een diner geven voor aparte genodigden, en dan komen er 2 x zetkosten en zijn kaartjes goedkoper.

Bovendien wordt enkel een aankondiging op zich niet meer gedaan. Ik heb dit vandaag de dag nog nooit gezien. Vind het hopeloos ouderwets. Bovendien zou ik me beledigd voelen, mocht ik enkel een aankondiging zonder uitnodiging krijgen. Das zo echt van: een cadeau geven mag je, maar komen naar receptie/diner mag je niet.

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-2-2006 12:35:38

Dan kan dit inderdaad op 1 kaartje

Wij sturen naar niemand een aankondiging, vind dit ook een beetje raar dat de mensen wel belangrijk genoeg zijn om het te weten, maar niet goed genoeg om naar de receptie of avondfeest te komen.

En officiële instanties verwittig je zonder een mooie kaart daaraan te geven.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik21-2-2006 12:41:48

Hallo Ilse

Een vriend van mijn trouwt in maart en bij hem was het ook zo.

1 kaart en daarop meteen de aankondiging + uitnodiging. Als jij dat mooi vindt zou ik zeggen doen. !

Groetjes

Lien

marissa
18-8-2006
 Meld misbruik21-2-2006 16:42:16

Wij hebben 3 verschillende trouwkaarten: 1 voor de receptie, 1 voor de mensen van de avondfeest, en 1 gewone aankondiging. Wij vonden het niet zo leuk om er een apart kaartje bij te stekken + was weer extra kosten. Zetkosten voor extra tekst zijn niet zo duur, wij moeten maar 10 euro betalen per extra tekst dus dat wil zeggen 20 euro.

marissa
18-8-2006
 Meld misbruik21-2-2006 16:43:46

En wij sturen wel aankondigingen omdat vb op het werk van onze ouders leggen ze altijd bij voor een trouw enz.. dus ja, je moet daar zowiezo een kaartje voor voorzien, en dan wat kennissen sturen we ook een aankondiging met de boodschap dat ze altijd een kijkje kunnen komen nemen aan het gemeentehuis. En wij zorgen dan wel dat we iets kunnen uitdelen ofzo.

Leen
26-8-2006
 Meld misbruik21-2-2006 20:59:15

hey,

ik gebruik 1 tekstje voor zowel avondfeest als receptie, gewoon voor de mensen van 't avondfeest is de tekst iets langer. 1 strofe langer

als je geinterreseerd bent mail me je adres door en ik stuur het je op.
leen.vandencruyce@skynet.be

groetjes en veel succes,

Leen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info