Terug naar overzicht
Als je een mooie feestzaal wil, waar je eigenlijk alles laat doen, dan zijn dit de normale prijzen. Wij betalen ongeveer 85euro per persoon.
Ik vrees ook dat het de prijs is voor een diner met alles erop en eraan. Wij betalen +/-85€ voor receptie (anderhalfuur met cava en diverse hapjes) + diner (voorgerecht-sorbet-hoofdgerecht -dessertbuffet) + drank bij de maaltijd + drank avondfeest per persoon...
Hoi Als je je mail adres doorgeeft dan stuur ik je de prijzen door van het speelhof en het veilingshuis in Sint-Truiden door. Je kan deze ook zelf aanvragen per mail. Er zijn verschillende formules...
Je kan eens bij Het Fijn Genoegen gaan kijken in St Truiden. Heel moderne zaal zonder zuilen en een hele mooie Engelse tuin.Daar gaan wij ons trouwfeest hebben en de prijzen vonden wij héél schappelijk. Nu moet ik wel zeggen dat 75 euro voor alles inderdaad wel normaal is. Wij zitten ook rond die prijs maar hebben maar 35 personen voor alles, de rest is verdeeld bij de receptie en het avondfeest. http://www.hetfijngenoegen.be/site/index.asp
De Waterhoek in Geetbets, een prachtige locatie en minder duur dan Hof ter Rhode.