Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Tybeert

16-8-2010 13:28:04
Hoi iedereen,

een nichtje van mij trouwt volgend jaar. Ze zijn volop op zoek naar een leuke feestzaal, ze zijn dit weekend langs geweest bij Tybeert in Lokeren - Daknam. Ze hadden er een goed gevoel bij en vragen mij om raad. Iemand ervaring met deze zaal ? Laat gerust iets weten.

Nathalie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1782

Ghizlan
1-7-2011
 Meld misbruik16-8-2010 14:40:15

Hoi

Ik heb nog geen ervaring met de zaal maar ben gisteren ook langs geweest en had ook een goed gevoel hierbij alleen vind ik het nogal kil.
Heb jij toevallige enige ervaring met de zaal Den Orchidee in Lokeren?

Jasmina
13-8-2011
 Meld misbruik16-8-2010 15:06:52

Hey,

Mijn schoonzus is getrouwd in Tybeert vorig jaar. Wijzelf kiezen voor een andere zaal om eens iets anders te hebben mar Tybeert is ok hoor.

groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-8-2010 16:40:07

Een vriendin van ons had haar feest in Tybeert en dat was héél goed heb ik gehoord (wij waren toen op reis).

@Ghizlan: Den Orchidee in Lokeren raad ik niemand aan!!! Echt géén service! Rekening blijkt plots de helft duurder te zijn door allerlei supplementen e.d., parking stond vol rommel, dessertenbuffet was weinig origineel (cake, fruitsla, ijs, kortom dingen die je zelf ook thuis maakt) en was ook onmiddellijk weer verdwenen dus geen kans om een tweede keer te gaan,... Ik denk dat zo'n 2 weken geleden hier ook een topic over stond met net dezelfde opmerkingen. Kijk even via de zoekfunctie...

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik16-8-2010 18:30:49

Hallo,
Tybeert schijnt goed te zijn, ik vond het nogal rap rijk menu.
Wij zijn er ook gaan kijken.
Uiteindelijk kozen we voor het Park van Beervelde met Feestarchitect als traiteur, super!