Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Tybeert

16-8-2010 13:28:04
Hoi iedereen,

een nichtje van mij trouwt volgend jaar. Ze zijn volop op zoek naar een leuke feestzaal, ze zijn dit weekend langs geweest bij Tybeert in Lokeren - Daknam. Ze hadden er een goed gevoel bij en vragen mij om raad. Iemand ervaring met deze zaal ? Laat gerust iets weten.

Nathalie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1782

Ghizlan
1-7-2011
 Meld misbruik16-8-2010 14:40:15

Hoi

Ik heb nog geen ervaring met de zaal maar ben gisteren ook langs geweest en had ook een goed gevoel hierbij alleen vind ik het nogal kil.
Heb jij toevallige enige ervaring met de zaal Den Orchidee in Lokeren?

Jasmina
13-8-2011
 Meld misbruik16-8-2010 15:06:52

Hey,

Mijn schoonzus is getrouwd in Tybeert vorig jaar. Wijzelf kiezen voor een andere zaal om eens iets anders te hebben mar Tybeert is ok hoor.

groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-8-2010 16:40:07

Een vriendin van ons had haar feest in Tybeert en dat was héél goed heb ik gehoord (wij waren toen op reis).

@Ghizlan: Den Orchidee in Lokeren raad ik niemand aan!!! Echt géén service! Rekening blijkt plots de helft duurder te zijn door allerlei supplementen e.d., parking stond vol rommel, dessertenbuffet was weinig origineel (cake, fruitsla, ijs, kortom dingen die je zelf ook thuis maakt) en was ook onmiddellijk weer verdwenen dus geen kans om een tweede keer te gaan,... Ik denk dat zo'n 2 weken geleden hier ook een topic over stond met net dezelfde opmerkingen. Kijk even via de zoekfunctie...

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik16-8-2010 18:30:49

Hallo,
Tybeert schijnt goed te zijn, ik vond het nogal rap rijk menu.
Wij zijn er ook gaan kijken.
Uiteindelijk kozen we voor het Park van Beervelde met Feestarchitect als traiteur, super!

Den Orchidee zeker niet doen! Ga maar eens zoeken op dit forum.
Veeeeel slechte ervaringen, gangsters!

Ken zelf een meisje die een rechtzaak aangespannen heeft, ge moet hier al opletten wat je zegt, ze had laster etc aan haar been, gewoon omdat ze ze hier slecht maakte!
Blijkbaar als ganster-uitbater kan je je alles permitteren!
Afzetters, hopelijk blijft dat niet duren!

Evi
15-5-2010
 Meld misbruik16-8-2010 19:28:08

Hallo,

wij zijn 15 mei getrouwd en ons feest ging door in Tybeert. En ik kan niets anders zeggen dan dat het fantastisch was !!
We zijn een half jaar op voorhand mogen gaan voorproeven. En ook de dag zelf was het eten heerlijk!!
De avond zelf was gewoon onbeschrijfbaar. Alles was tip top inorde.
De zaal ziet er wel kaal uit als je het leeg ziet. Maar als de tafels gezet zijn, is het echt gezellig. Je kan kiezen tussen verschillende soorten kandelaars, soorten tafelbedekking, ze bekleden de tafels met prachtige bloemen waardoor het heel wat gezelliger wordt!
Ook de zaalmeester Tim doet zijn job perfect tot in de puntjes (zonder té opdringerig te zijn).
Wat wij ook belangrijk vonden was de goede en snelle bediening. Er zat helemaal niet veel tijd tussen het bedienen van de ere tafel en het bedienen van de laatste tafel. Waardoor iedereen steeds ter gelijker tijd aan het eten was en ongeveer klaar was. (veel gasten merkten dit ook op en hebben ons dit achteraf ook verteld dat ze hiervan onder de indruk waren).
We hebben trouwfeesten meegemaakt waar het anders was en het is helemaal niet gezellig als de eretafel al lang klaar is met eten en aan het rondlopen is en jij nog moet wachten op je eten.

We wouden een droomhuwelijk, we hebben er ook één gekregen.

Wat ook niet onbelangrijk is, de uitbater, Alex, is zeer eerlijk. De prijzen die hij in het begin gaf, blijven ook zo tot bij de afrekening.
Hij luistert naar je individuele wensen en probeert deze ook steeds te vervullen.

En ook een pluspuntje. Hij is meester in het kalmeren van stressvolle bruidjes ;).

Als je foto's wil zien van de feestzaal aangekleed en van het eten, wil ik je altijd een link doorsturen naar de foto's. Gewoon even mailen naar lovely1802@hotmail.com

Zeker niet twijfelen!
Groetjes,
Evi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info