Terug naar overzicht
Onlangs zag ik miniversies van "suske & wiske" albums/titels op de tafels staan. grtz
Ik zag enkele weken geleden spreuken staan.We kregen in een envelop het eerste deel van de spreuk, de rest stond dan op de tafel. Vb. Moeten is dwang - huilen in kindergezang. Vond het wel origineel.
Aangezien mijn ventje in de autosector zit, zullen wij waarschijnlijk automerken gebruiken. Andere dingen die ik al heb gehoord: kleuren, disneyfilms, gewone films, muziek,... Zoek eens in jullie hobby's of werk. Misschien vind je daar wel inspiratie.
Hallo, Wij hadden "liefde is" prentjes die op ons van toepassing waren. Deze worden ook veel gebruikt maar we hadden het gepersonaliseerd door de prentjes zelf uit te beelden. De mensen kregen het prentje en op tafel stond onze foto. Ook werd er een bijpassend liedje afgespeeld. Bv: Liefde is.... samen in de tuin werken, dan een foto dat wij in de tuin aant werken waren op de tafel en het liedje "laat het gras maar groeien" op de achtergrond. Groetjes Annelies
Tegenwoordig hoor je veel het snoepjes-thema. Je krijgt een zakje met een bepaald soort snoepje in, de ceremoniemeester roept die snoepjes af om de mensen een voor een binnen te loodsen, anderen zetten vazen op tafel gevuld met hetzelfde snoepje, ik heb ook geweten dat ze gewoon een afbeelding van die snoepjes vanvoor op de tafel zette... Persoonlijk vond ik dat met de vaas wel het mooiste, maar je moet natuurlijk bergen snoepjes hebben, en je zit er nadien ook wel mee dus zeker snoepjes kiezen die je lust want anders heb je nog een groter probleem nadien :o)