Terug naar overzicht
Dag leenZal het vanavond zeker doen, maar geef je nog eens je e-mailadres?GroetjesVicky09.09.06
Vicky, Met nog 109 dagen te gaan, kan je jouw check-list ook even doorsturen naar mij? Alvast bedanktkelly_claus@hotmail.comKel10-06-2006
Ben ook kandidaat: isabellegooris@hotmail.com Bedankt !
hey vicky,hier mijn email: lvantong@gomalle.benog 109 dagen voor jou?bij nog 130!groetjes,Leen
Vicky,Ook een smeekbede van mij... ik heb nog 95 dagen te gaan maar begin meer en meer te denken dat ik vanalles vergeten ben.... Nog 95 dagen en ik begin al stilaan slapeloze nachten te krijgen ;-)e-mail adres: catherineaerts@yahoo.comBedankt!!!Catherine27.05.2006
Hallo Vicky, Ik ben ook erg geïneresseerd in die checklist... Wij trouwen op 24 mei. Mijn e-mailadres is: daphnedaems@yahoo.comgroetjes!
Vicky,ik zit in krak hetzelfde schuitje als Catherine, want ook wij trouwen op 27.05.2006 en ook ik krijg last van slapeloze nachtens :-)Dus als je zo lief wil zijn om je lijst ook naar mij door te sturen? anneliesdelille@hotmail.comAlvast heel erg bedankt!Annelies
Hallo Vicky, Ook ik had graag je uitgebreide lijst ontvangen.Zou je hem aub ook nog eens naar mij kunnen doorsturen? Dat zou echt heel tof zijn.Mijn e-mailadres is: bultinckannelies@hotmail.com.Dank u!!!Annelies