Terug naar overzicht
hey patricia, wij zijn dit ook van plan! Naar ik al heb gehoord is het best afwachten tot een kalmer moment want als iedereen zich aan het amuzeren is en je legt de boel stil is dat natuurlijk niet zo interssant. Als de mannen bieden gaat de jurk omhoog en als de vrouwen bieden gaat hij weer naar beneden. Als de kousenband zichtbaar is mag diegene met dat bod de kousenband al dan niet met de tanden van je been halen! Hoop je wat geholpen te hebben! Succes kim
ok, bedankt Kim, ook veel succes en veel plezier op je grote dag
Bij ons zal het er iets anders aan toe gaan. De kousenband zal verwijderd worden net voor de mensen aan het dessertbuffet beginnen. Het liedje Candy Shop van 50 Cent zal spelen wanneer ze met de taart binnenkomen. Op dat moment zullen wij dan ook in gang schieten. Het zal ook niet per opbod verkocht worden. De vrijgezellenmannen zullen verzocht worden om samen te troepen en mogen dan de kousenband vangen wanneer ik die achterover smijt. Daan
Blijkbaar zijn jullie zelf niet vertrouwd met het bieden voor de kousenband (aan je berichtje te zien). Zullen jullie gasten dat dan wel zijn? Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar aan zal meedoen... Ook hebben veel mensen geen kleingeld mee op een trouwfeest... Dus of er echt geboden wordt??? Wat ik wel al heb meegemaakt is zoals Daan zegt: de kousenband wordt door de bruidegom met de tanden van het been gehaald en dan wordt die tussen een hoop vrijgezellenmannen gegooid (zelfde systeem als bij het bruidsboeket). Meestal wordt dat net voor de openingsdans gedaan, samen met het bruidsboeket, zodat de bruid de handen vrij heeft tijdens de openingsdans.