TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
anouk
30-7-2011
|
16-8-2010 21:09:55
Verschrikkelijk!
Misschien kan je politiebewaking voor je huis aanvragen tijdens je verlof? Of iemand zoeken, een vriend of een familielid die op je huis wil letten?
Veel sterkte...
|
|
Sara
20-8-2011
|
16-8-2010 21:20:35
Tjeezes!!! Ocharme duts, leef met je mee...
Ik zou voor je trouwdag en als je op verlof gaat extra patrouille vragen aan de politie en mss tijdens je verlof toch vragen of iemand kan komen housesitten.
Wat je trouwringen betreft, zou ik toch proberen om wat emoties op te wekken bij de verzekering en/of juwelier... uiteraard zal dat mss niet echt helpen, maar wie niet waagt niet wint hé. Mss kan je familie vragen om wat bij te schieten, tot de verzekering over de brug komt...
En de daders? enig spoor?
Hou ons in ieder geval op de hoogte!!
Sterkte meid!
Grtjs
Sara
|
|
Caroline
4-9-2010
|
16-8-2010 21:38:35
mijn familie komt nu wel 2 x per dag onze poezen eten geven tijdens ons verlof en dan zijn er nog de buren.
Maar die komen allemaal naar de feest dus voor die dag moet ik controle aanvragen.
Van de daders is er geen spoor, maar ik heb mijn bedenkingen... 5 maanden geleden (toen we net ons huwelijk waren gaan aangeven op de gemeente) is mijn ex hier in ware cowboy stijl met de gsm foto's van het huis komen nemen. Ik heb daar toen aangifte van gedaan bij de politie en heb nog gedacht: die gaat mij binnenkort iets lappen.... Dus ik denk niet dat dit toeval is... Maar zoiets kan je niet bewijzen en ik ga ook geen olie op het vuur gieten door de politie op hem af te sturen. Misschien is het huis dan helemaal verwoest.
Enkele weken geleden heb ik grote voetsporen in de kiezeltjes aan het raam in de berging gezien, maar daar heb ik geen aandacht aan geschonken. Vandaag zijn ze op die plaats binnen gekomen.
Alles is er nog: laptop, flatscreen, playstation, wii, DS, digitale camera,.... alleen enkele playstation spelletjes en dan alle juweeltjes voor onze dag.... Maar het was hier een ware ravage... alles overhoop, overal kleren, zelfs papieren zakdoekjes uit de kasten gehaald. Mijn ondergoed dat ik op onze trouw ga aan doen hebben ze vast gehad. Da's echt vies... dat moet direct de wasmachine in... Ik heb kippenvel als ik in de hal binnen ga. Ik voel mij bekeken en onveilig in mijn eigen huis....
En ik mag mijn beide handen kussen dat mijn 4 katten nog binnen zijn, want alle deuren stonden open.
|
|
Jolien
6-8-2011
|
16-8-2010 22:14:54
Jeemienee! Zo erg! Ik weet niet wat te zeggen om je op te beuren. Ik hoop alleszins dat je alsnog aan ringen kan geraken en dat je kan genieten van je huwelijksdag.
Veel sterkte!
|
|
Sofie
28-8-2010
|
16-8-2010 22:19:52
Ik krijg er kippenvel van!! Hopelijk kan je nog aan trouwringen geraken!! Misschien kan je er voor die dag lenen bij de juwelier zodat je er toch kan geven? Maar hopelijk komt de verzekering nog op tijd tussen.
Wij hebben om die reden beslist om onze trouwringen in de kluis bij de juwelier te laten tot aan de trouw. Ze hadden daar geen probleem mee en vonden het zelfs een heel goed idee!
Veel sterkte en hopelijk kan je genieten van je dag!!
|
|
Dorothea
10-9-2010
|
16-8-2010 22:38:13
Ik zou in ieder geval direct contact opnemen met de politie zodat ze kunnen langskomen met tips om je huis beter te beveiligen! Zorg dat ze niet meer langs de weg binnen kunnen waarlangs ze zijn binnen geweest. En als je vermoedt dat je ex hier achter zit dan zou ik de politie toch op hem afsturen hoor!
|
|
Jessy
18-9-2010
|
16-8-2010 22:56:35
Amai, ocharme!! Dit vind ik echt heel erg voor je :-s
Ik hoop écht dat alles in orde komt voor je!
Veel moed gewenst!!
|
|
Caroline
4-9-2010
|
17-8-2010 0:08:53
en denken dat ik pas binnen 2 weken de ringen wou gaan ophalen....
maar ja, ik was vorige week in de buurt en dacht van: nu ik hier toch ben... ik had het beter niet gedaan.
Tips om ons beter te beveiligen hebben ze niet, alleen een alarminstallatie of een goeie waakhond. Wij zitten midden in een perenboomgaard. Wij hebben geen buren naast of achter ons, vluchtwegen genoeg zonder dat een kat het gezien heeft. Alleen overburen, maar net vandaag zijn ze op verlof vertrokken.
Sorry voor de verwoording, maar ik voel me echt klote!
|
|
Jessica
5-11-2010
|
17-8-2010 0:24:15
Ik leef erg met je mee en wordt er ook wel kwaad van...!!! Zo'n dingen gebeuren altijd op de meest verkeerde momenten...maar een inbraak is natuurlijk nooit wenselijk! Maar net nu! Ocharme!
Als ik zo je verhaal lees, dan zou ik ook denken dat mijn ex me iets lapt als bijna alleen je trouwringen weg zijn en al de elektronica gespaard is gebleven. Dat zijn dan toch geen normale dieven? Wie gaat nu met gegraveerde ringen lopen en laat al de andere waardevolle spullen staan? Ik zou echt politiecontrole aanvragen voor als je op huwelijksreis vertrekt of...je huis extra beveiligen. Je kan er goedkoop vanaf zijn door zo van die klepjes te kopen voor op deuren en ramen.
En wat de ringen betreft...voor een klein prijsje kan je titaniumringen kopen? Of mss vind je wel een meelevende ziel die jullie willen sponsoren? Als we nu eens allen op dit forum €1 geven? Dan heb jij je ringen! Toch?
Groetjes en veel sterkte
|
|
Ann
27-8-2010
|
17-8-2010 8:15:57
Ik vind het heel erg dat je dit meemaakt vlak voor je trouw.
2 jaar geleden hebben ze bij ons ook ingebroken op klaarlichte dag, ze hebben met een hamer een raam ingeslagen, glas tot 10 meter in het rond. Enkel mijn laptop van het werk, 2 halflege pakjes sigaretten en geld dat mijn dochter net voor haar verjaardag had gekregen was weg. Een aantal waardevolle spullen lagen voor het grijpen en die hebben ze laten liggen. Maar het feit dat ze in alle kamers van het huis geweest waren en in kasten en lades hadden gezeten en vooral dat niemand in de buurt iets gehoord of gezien had was beangstigend.
Probeer het in elk geval van je af te zetten, laat je trouw er niet door verpesten en troost je met de gedachte dat het nog veel erger is als er midden in de nacht iemand voor je neus zou staan.
Ik zou toch ook de politie inlichten over je vermoeden ivm je ex en vertel hen ook dat je schrik hebt voor een wraakaktie.
Heel veel moed!
Ann
|
|
Tineke
10-7-2010
|
17-8-2010 8:29:05
Hey Caroline,
Zoals Jessica zegt, als we hier allemaal 1 Euro geven dan heb jij opnieuw mooie trouwringen.
Vind het erg dat je zoiets moet mee maken. Ik kan me voorstellen dat je alles vies vind.
Probeer er in elk geval uw trouw niet te laten verpesten.
groetjes en veel sterkte
|
|
angela
2-10-2010
|
17-8-2010 9:51:56
Dat is inderdaad wel heel raar en als ik dat zo lees. Ik heb toch het gevoel dat je ex er tussen zit. Jaloezie. want ze zijn er met uw trouwspulletjes vandoor he.
wat ringen betreft kijk eens op de site van amici. (misschien maar een tussenoplossing). wij hebben onze ringen van dat merk en hebben ze niet veel betaald. hadden ze na nog geen veertien dagen wachten.
Ik hoop echt dat ze de schuldige pakken.
groetjes en hopelijk komt alles goed voor jullie.
|
|
Dries
|
17-8-2010 10:01:17
Caroline,
Alvast heel veel gemoedsrust toegewenst. Wij hebben iets gelijkaardigs meegemaakt en jaren later heeft het nog impact op je leven.
Het is idd een hele slechte ervaring om thuis te komen en vast te stellen dat vreemden in al je persoonlijke spullen gezeten hebben. Dat gevoel is niet te beschrijven en er is niets dat dat kan wegnemen.
De steun van je man en je familie zijn heel belangrijk. Ik hoop alvast dat jullie toch nog nieuwe ringen vinden en dat jullie een prachtige huwelijksdag mogen beleven!!
|
|
Caroline
4-9-2010
|
17-8-2010 10:42:56
Ik heb het de politie al gezegd dat ik denk dat hij er voor iets achter zit. Mijn idee is dat hij toen te weten is gekomen dat wij gingen trouwen. Dan foto's is komen nemen om aan mensen in het criminele milieu te geven, om aan te tonen in welk huis ze moesten zijn. (Ik heb gisteren gemerkt dat er geen markeringen zijn om aan te duiden waar ze moesten inbreken, ze wisten goed genoeg waar ze moesten zijn.) Ik heb hem die avond gebeld om eens goed mijn gedacht te zeggen. En dan gaat die waarschijnlijk gedacht hebben: we stellen het nog een paar maand uit. Daarna iemand op verkenning sturen en voilà.... dit is het resultaat. Hij zal dit zeker niet zelf gedaan hebben anders waren er vandalensporen uit wraak.
Ik heb hem 3,5 jaar geleden verlaten omdat hij helemaal was weggezakt in de wereld van drugs, alcohol,... dan kan ik me voorstellen dat het niet moeilijk is om dan zo'n vriendjes aan te spreken... Maar ik kan niks bewijzen.
De politie vroeg of ze bij hem moesten langsgaan, maar ik vrees dat als ze dat doen hij zich helemaal aangevallen voelt en dat misschien de zaak nog erger maakt.
Voor hetzelfde geld zijn het gewoon oost-europese bendes?
Straks moeten we nog eens terug naar de politie want bij het opruimen zijn er nog een paar vermiste dingen opgedoken en dat moet aangegeven worden. En dan gaan we eens langs bij de juwelier. Ik ben eens benieuwd wat die gaan zeggen.
|
|
Valerie
4-9-2010
|
17-8-2010 11:05:39
Meid toch, maak dat mee zeg... :-( Ik zou toch zeker die huwelijksdag en de periode dat jullie op reis zijn, toezicht vragen van de politie! Want zoals je zegt, ze weten wanneer je weg bent en dan is het beter het zekere voor 't onzekere te nemen. Hopelijk vinden ze gauw wat bewijzen. Probeer steun te vinden bij familie en vrienden en toch nog wat te genieten van die laatste weken nu. Ookal is dat heel moeilijk nu! Veel sterkte!
|
|
sanne
3-9-2010
|
17-8-2010 20:57:15
Dat is echt verschrikkelijk! Wie haalt het nu in zn hoofd om zoiets te doen! Ik hoop dat je toch nog een oplossing vind voor jullie trouwringen!
|
|
martine
25-9-2010
|
18-8-2010 5:36:33
Wat een nachtmerrie!
Ik kan me voorstellen dat je niet meer gerust bent in je eigen huis of als je niet thuis bent. En dat ze dan nog overal ingezeten hebben. In zo'n persoonlijke spullen.
Ik hoop van harte dat je op tijd terug je ringen hebt.
Geniet toch nog van je mooie dag. je bent er al zo lang mee bezig.
Veel succes alvast
|
|
Lieve
1-9-2006
|
18-8-2010 8:00:31
Ik vind het zo ontzettend erg voor jullie!
Maar als jij denkt dat je ex er voor iets tussen zit, moet je gewoon je gevoel volgen en het ook aan de politie vertellen. Lang geleden is er bij ons ingebroken in de garage. Onze beide scooters waren gestolen. Ik had meteen het gevoel dat onze garagist er ergens bij betrokken was, maar wilde de politie niet op hem af sturen omdat ik het wel een sympathieke kerel vond. Jaren later werd er een bende opgerold en wat denk je? Hij stond aan het hoofd daarvan! Als ik mijn gevoel had gevolgd, had ik veel mensen een hoop miserie kunnen besparen.
Veel sterkte en hopelijk kan je het nog regelen met de ringen.
Lieve
|
|
Peter
1-7-2011
|
18-8-2010 9:38:22
Mag er ook niet aan denken.
Als optie voor de ringen kan je eventueel de trouwring aan je ma vragen en je vriend de trouwring van zijn pa? Een beetje symbolisch dan toch?
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|