Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkssite staat eindelijk online!!

16-8-2010 21:26:56
Allen

Mijn lieftallige aanstaande heeft zonet onze site online gezet.
Er zijn nog wat dingen die moeten aangepast worden en toegevoegd moeten worden, maar nu kunnen jullie toch ook al eens een kijkje nemen hé...

http://de-mooiste-dag.tmclssns.net/

Grtjs

Sara

Sara
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1173

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik16-8-2010 21:27:59

Sorry vorige bericht was iets mee misgelopen!

Eline
16-4-2011
 Meld misbruik17-8-2010 0:16:04

Heel mooi, Sara!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik17-8-2010 8:01:16

Inderdaad, erg mooi! Die RSVP wouden wij ook op onze site inbouwen, maar ja... ons inlogsysteem was allesbehalve waterdicht en m'n ventje heeft er als zelfstandige niet genoeg tijd voor gehad. Wouden niet dat andere mensen (wie weet wel wildvreemden) konden bevestigen voor 'n ander, of je zou telkens moeten nabellen of iemand wel/niet kon.

Misschien leuk ideetje: ga eens spieken op www.kathleendert.com en ga kijken bij route... Wij hadden 'n systeem waarbij iedereen moest inloggen en daardoor kwam er: "Hallo 'naam ingelogde'", bij de route kwam er 'n persoonlijke route waarbij die vanaf thuisadres route kon laten berekenen tot stadhuis/kerk/receptie/avondfeest, naargelang voor wat ze uitgenodigd waren. Op laatste pagina konden ze ook al voorproefje krijgen van locaties en als allerlaatste nog een prikbord, ook erg leuk om eerder al reacties te krijgen. ;)
Op die site kan je je inloggen met mijn gegevens "999". 't Zijn maar ideetjes, maar dat van die route vonden velen erg leuk/handig, etc...

Sara
1-8-2009
 Meld misbruik17-8-2010 9:46:39

Mooi maar wel een beetje jammer van de spellingsfouten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...