Terug naar overzicht
Dag naamgenootje Wij hadden thank you for loving me van Bon Jovi voor het dansen met de schoonouders. Voor het dansen met de ouders hadden we I loved her first van Heartland. Groetjes Tineke
Hoi, Het wordt spannend he! Hier ook nog maar 3 dagen en 13 u op de teller! Laat ons hopen op mooi weer! Wij nemen thank you for loving me van Bon Jovi en Unchained melody (kwestie van de oudere generatie een gekende slow te bieden. Groetjes
Hoi, Misschien kan je opteren voor de openingsdansen die je ouders en schoonouders hadden op hun huwelijk. Groetjes
Dag meiden, Onze openingsdans is thank you for loving me van Bon Jovi. En Evelien, wanneer dans je dan welke. Als ik de openingsdans neem van mijn ouders, dans ik hem dan met mijn vader als mijn vriend danst met zijn moeder of omgekeerd? Unchained melody is misschien wel een optie. Vind dat zo een beetje raar. Nog suggesties? Groetjes Tineke
Dag meiden,Onze openingsdans is thank you for loving me van Bon Jovi.En Evelien, wanneer dans je dan welke.Als ik de openingsdans neem van mijn ouders, dans ik hem dan met mijn vader als mijn vriend danst met zijn moeder of omgekeerd?Vind dat zo een beetje raar. Unchained melody is misschien wel een optie.Nog suggesties?GroetjesTineke
Wij nemen Dance me to the end of love van Pieter Embrechts. De cover van Leonard Cohen. De versie van Pieter Embrechts is toch heel wat vrolijker.