Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boek 'Onze bruiloft organizer'

17-8-2010 10:20:02
Hey bruidjes !!!

Als ik een echte aanrader mag geven, haal het boek 'Onze bruiloft organizer' van Deltas in je boekenwinkel. Het is echt heel handig hoor! Je kan er alles inschrijven, je inspiratie naar trouwringen, liedjes, kleren voor de bruidskindjes .... Je planning, je gastenlijst ( kunnen wel 200 adressen in! Er is ook plaats voorzien om de cadeau op te schrijven) en dan ook de grote dag zelf met het dagschema, de speech van bruid en bruidegom ....

Je kan ook zien wat je 12 maanden op voorhand zou moeten plannen, 6 maanden tot en met de week ervoor en de dag zelf!

Een budget kan je er ook in opmaken!

Tis echt heel erg handig !! Kben blij dat ik het gekocht heb :)

Dus bruidjes .... :)

Groetjes Orily

Ps: Moesten er nog mensen zijn die graag eens hun huwelijksboekje doormailen naar me, dat mag altijd hoor. Ik twijfel nog steeds over enkele teksten zucht !!! orily_@hotmail.com is mijn adres!

Orily
7-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1651

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik17-8-2010 10:25:18

heb ik van m'n zus gekregen en zoals je zegt.... héél handig!

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik17-8-2010 11:27:38

@ Liselotte: Ja, hé kvind dat echt wel goed dat dat bestaat :) Khad daar eigenlijk ook niet van gehoord, toen een vriendin me dat vertelde! :)

Hoe vlotten de voorbereidingen van jullie ?

Sofie
10-9-2011
 Meld misbruik17-8-2010 11:40:47

Waar kan ik dit boek vinden? In de Standaard? Groetjes!

Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik17-8-2010 11:51:59

In de Standaard kan je het normaal krijgen. Als ze het niet binnen hebben, kan je het zeker bestellen. Dat ga ik waarschijnlijk ook doen ;).

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik17-8-2010 11:56:08

Mijn zus heeft het in de standaard boekhandel gekocht (in Gent op de Kouter)!
Als het niet in de standaard in jouw buurt is, dan kan je altijd vragen om het te bestellen, en meestal vragen ze daar niets extra voor :)!

@Orily: De voorbereidingen zijn een beetje stopgezet. We gaan een huis kopen en daar gaat al onze aandacht naartoe. Nuja, ik denk dat we nog genoeg tijd hebben. We hebben al de zaal en de fotograaf. In september/oktober begin ik er terug aan.

Ik neem momenteel

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik17-8-2010 11:59:10

foutje bij het posten van mijn bericht:

Ik ben momenteel thuis in ziekteverlof. Mijn lichaam kan het tempo van onze levensstijl niet aan... nieuw huis, trouwen, werk (6 dagen op 7), huishouden, ....
Volgens de dokter moet ik het rustiger doen, maar ik ken mezelf, dat kan ik niet. Ben vandaag thuis, en ik heb nog niet gerust. We zullen zien hoe het loopt :)

Hoe staat het met jou voorbereidingen?

Liselotte

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik17-8-2010 13:38:42

Je kan het idd bestellen in de boekhandel

ISBN nummer dat je kan doorgeven: 978 90 447 2186 7

Moet je echt doen!!! Ik raad het iedereen aan.

@ Lisette : Oei oei, das minder, die het dan idd maar wat rustiger aan hé !! Tkomt allemaal wel goed :) Je hebt tenslotte nog wel wat maanden te gaan hé! Ik ben ook nog in ziekteverlof momenteel, daarmee dat ik er nu ook veel mee bezig ben! Voorbereidingen gaan goed. Zaal, dj, fotograaf, pastoor en kerk staan al vast, gastenlijst in opmaak .... :) Tgaat vooruit, das het belangrijkste. Nu wachten op de nieuwe collectie van de bruidsmode. Heb gehoord dat deze eind september, begin oktober uitkomt .... We gaan zien hé!

Nog veel succes hé. Groetjes

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik17-8-2010 20:15:44

heb ik ook een tijdje geleden gekocht!
en inderdaad superhandig en prachtig

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...