Terug naar overzicht
Ik neem in totaal 3 weken vakantie rond ons huwelijk. Dat is dan meteen ook mijn vakantie voor het groot verlof (tegen dan heb ik heel juli en augustus gewerkt). Als al mijn collega's terug in de werksleur zitten, ben ik ermee weg! Wij trouwen op 10 september en neem heel die week al + de 2 weken nadien. In totaal heb ik dus verlof van zaterdag 4 september tot en met zondag 26 september. Van mijn werk krijg ik 3 dagen, waardoor ik dus eigenlijk nog maar 12 dagen 'vakantie' moet opnemen.
Ik werk nog de dag ervoor en neem mijn 3 dagen na het huwelijk.
Wij trouwen op een vrijdag. Vanaf woensdag blijf ik thuis en ik ga terug werken op 1 september...
Wij trouwen op een zaterdag en ik neem alleen de vrijdag ervoor verlof. Na onze trouw hebben we onze verlofdagen meer dan nodig voor onze huwelijksreis! (ik heb er nl niet veel, werkte vorig jaar halftijds en nu voltijds, dus heb maar "half" verlof...) Mijn "toekomstige" neemt geloof ik ook die donderdag al verlof, maar hij kan meer dagen opnemen dan ik (heeft ook meer dagen klein verlet...)
Wij nemen ook de hele week ervoor en 2 weken er na. Geen gehaast en geren en gevlieg voor ons. En na de huwelijksreis even bijkomen van de jet-lag.
Hetzelfde hier ... één week ervoor en twee weken erna. Dan kunnen we nog rustig op huwelijksreis en nadien nog even uitrusten vooraleer we weer aan de dagelijkse sleur moeten beginnen
Wij trouwen op zaterdag 09/10 en heb donderdag en vrijdag ervoor al verlof genomen en ga dinsdag terug werken (ons huwelijksreis volgt in november) Mijn verloofde heeft alleen vrijdag verlof
Wij nemen twee dagen voor het huwelijk en drie weken erna, dus ruim voldoende volgens mij :-) Zo kan je alles gaan afgeven in de zaal zodat ze dat kunnen klaarzetten, enz. en uitrusten erna :-)
Wij trouwen ook op een vrijdag. Ik ben heel die week al thuis (1 verlofdag + 4 dagen kort) En daarna heb ik nog 3 weken...WELVERDIENDE vakantie!!!
Hey, Ik heb de donderdag ervoor en die vrijdag zelf klein verlet :-) Ben dan thuis van 25septembet tot 8oktober :-) xxxx
wij blijven 1 dag ervoor thuis en 1 week nadien om na te genieten
Hey, Ik trouw op 28.08 en neem vanaf 25.08 verlof. In totaal ben ik dan een maand thuis. groetjes sofie
Ik neem de dag voor onze trouw verlof. En de week na de trouw neem ik donderdag en vrijdag nog verlof voor onze driedaagse mini-honeymoon naar Parijs.
Ik heb de hele week ervoor verlof genomen en dan 2 dagen erna (dus van 6 sept tem 14 sept). Daar zitten mijn 3 dagen verlet al bij. Onze huwelijksreis is in november en daar heb ik 3 weken verlof voor genomen. Met mijn educatief verlof + extra verlof bij gekregen dit jaar, heb ik nog héél veel dagen openstaan dus waarschijnlijk neem ik er nog een paar extra na onze trouw
Hallo iedereen, ook hier is ingepland om de week vòòr en twee weken na het huwelijk verlof op te nemen. Ideaal om de laatste voorbereidingen te treffen en erna op honeymoon te kunnen gaan :) groetjes, Ann
Wij hebben na ons huwelijk 1 week verlof genomen, 3 dagen krijg je normaal van je werkgever.(wettelijk verplicht, dagen hangen af van je beroep)
Ik neem 3 dagen ervoor en 2 weken erna verlof. Ik krijg ook 3 dagen verlet van mijn werkgever.