Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën voor uitnodiging

17-8-2010 12:27:33
Hallo allemaal,

mijn verloofde en ik zijn van plan onze uitnodigingen zelf te maken.

Nu zijn we eigenlijk op zoek naar een paar voorbeeldjes om wat extra ideetjes op te doen.
Hebben jullie reeds jullie huwelijksuitnodiging af mag je ze altijd mailen naar:
"kirsten en willem trouwen @ gmail . com"
maar dan zonder spaties.
Mochten jullie goede tips hebben wat betreft drukkerijen en zo, ook altijd welkom...

Dikke merci
en nog veel succes allemaal,
Kirsten

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1018

Reina
28-8-2010
 Meld misbruik17-8-2010 12:43:08

http://reinahoringa.com/trouwkaartNickMarie.jpg voorbeeldje van kaarten die ik voor vrienden heb gemaakt

http://94.100.114.136/998750001-998800000/998782901-998... en dat is de onze daar zitten ook losse kaarten bij maar die staan niet online, mss achter onze trouw

Angélique
11-9-2010
 Meld misbruik17-8-2010 12:51:57

Hallo Kirsten,

Ik heb de mijne ook zelf gemaakt: ik ben naar de AVA geweest achter van die A5 dik papier met bijpassende envelop, bij ons was het nu in bordeaux, maar ze hebben het in alle mogelijke kleuren. Op de buitenkant hebben we dan een mooie foto van ons tweeën gekleefd, en op de binnenkant een tekstje die we hadden gevonden op Internet en die we een beetje naar onze situatie hebben aangepast. Dan heb ik er ook nog wat versieringsjes opgedaan, kan je ook in de AVA vinden: bij ons gouden ringen en roosjes, maar daar heb je ook veel mogelijkheden in.... De namen op de enveloppen hebben we met een zilveren stiftje geschreven, dat stond wel chic :-)

Nu ben ik op het werk, maar ik heb wel de tekst en foto op mijn pc thuis staan in de goede formaten, dus als je geïnteresseerd bent, laat het me maar weten, dan mail ik het je door.

Groetjes en nog veel succes!
Ange

Merel
11-6-2011
 Meld misbruik17-8-2010 13:02:42

Hoi, wij gaan de uitnodigingen ook zelf maken. We hadden al meteen in onze hoofd hoe we ze wilde hebben. Maar om extra ideetjes op te doen ben ik naar ABC Design gegaan om te vragen of ze voorbeelden hadden en daar hebben ik 4 dikke klappers vol voorbeelden van uitnodigingen meegekregen om in te kijken. Ik mocht ze een week houden. En er zat een kaart in precies zoals ik het wilde!

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik17-8-2010 20:46:15

Wij gingen ook eerst onze uitnodigingen maken , maar terwijl ik aan het snuffelen was op het internet ben ik via vista print onze ideale tegengekomen.

Dus gaan we het via vistaprint doen , ik hoef er niet eens voor de deur uit te komen bij manier van spreken !
handig is ook dat in dezelfde lijn ook allerlei andere handige dingen zoals menu's en programma's en dergelijke zitten.

Wat ik ook gezien heb is dat je daar ook je eigen ontwerp kunt invoegen... misschien ook handig voor jullie ?

groetjes
kelly

Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik17-8-2010 22:06:48

Hoi,

Wij hebben de onze via www.poobies.nl gemaakt! Ik ben heel tevreden. De uitnodiging die we wilden hebben we er gevonden de service was super!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info