Terug naar overzicht
http://reinahoringa.com/trouwkaartNickMarie.jpg voorbeeldje van kaarten die ik voor vrienden heb gemaakt http://94.100.114.136/998750001-998800000/998782901-998... en dat is de onze daar zitten ook losse kaarten bij maar die staan niet online, mss achter onze trouw
Hallo Kirsten, Ik heb de mijne ook zelf gemaakt: ik ben naar de AVA geweest achter van die A5 dik papier met bijpassende envelop, bij ons was het nu in bordeaux, maar ze hebben het in alle mogelijke kleuren. Op de buitenkant hebben we dan een mooie foto van ons tweeën gekleefd, en op de binnenkant een tekstje die we hadden gevonden op Internet en die we een beetje naar onze situatie hebben aangepast. Dan heb ik er ook nog wat versieringsjes opgedaan, kan je ook in de AVA vinden: bij ons gouden ringen en roosjes, maar daar heb je ook veel mogelijkheden in.... De namen op de enveloppen hebben we met een zilveren stiftje geschreven, dat stond wel chic :-) Nu ben ik op het werk, maar ik heb wel de tekst en foto op mijn pc thuis staan in de goede formaten, dus als je geïnteresseerd bent, laat het me maar weten, dan mail ik het je door. Groetjes en nog veel succes! Ange
Hoi, wij gaan de uitnodigingen ook zelf maken. We hadden al meteen in onze hoofd hoe we ze wilde hebben. Maar om extra ideetjes op te doen ben ik naar ABC Design gegaan om te vragen of ze voorbeelden hadden en daar hebben ik 4 dikke klappers vol voorbeelden van uitnodigingen meegekregen om in te kijken. Ik mocht ze een week houden. En er zat een kaart in precies zoals ik het wilde!
Wij gingen ook eerst onze uitnodigingen maken , maar terwijl ik aan het snuffelen was op het internet ben ik via vista print onze ideale tegengekomen. Dus gaan we het via vistaprint doen , ik hoef er niet eens voor de deur uit te komen bij manier van spreken ! handig is ook dat in dezelfde lijn ook allerlei andere handige dingen zoals menu's en programma's en dergelijke zitten. Wat ik ook gezien heb is dat je daar ook je eigen ontwerp kunt invoegen... misschien ook handig voor jullie ? groetjes kelly
Hoi, Wij hebben de onze via www.poobies.nl gemaakt! Ik ben heel tevreden. De uitnodiging die we wilden hebben we er gevonden de service was super!!