Terug naar overzicht
Probeer Filou and Friends en Prémaman eens
Mijn zoontje zal net 18 maand zijn en ik heb hopeloos zitten zoeken voor een mooie outfit. Uiteindelijk ben ik op internet gaan kijken en heb een prachtig pakje gevonden dat bijna hetzelfde zal zijn als zijn papa zal dragen. www.combru.com
Ga eens kijken op de website van humpiedump.(www.humpiedump.nl ). Wij hebben zelf ook bij hen besteld en ze hebben veel keuze en een goede kwaliteit. Mijn broer heeft voor zijn trouw ook alle bruidskindjeskledij bij Humpiedump gekocht. Alles via de website besteld, na een week geleverd en heel tevreden over de kwaliteit. 3-delige pakjes voor bruidsjonkers vind je reeds vanaf 39 € !
Hey naamgenoot (wel met andere schrijfwijze) :-) Ik trouw ook in oktober en heb ook een zoontje van 22 maand nu tegen dat we trouwen is hij 2 jaar. Wij hebben zijn trouwoutfit 3-delig pakje gekocht bij humpiedump maatje 92 en dit voor 49.95€ zonder hemdje natuurlijk maar ook dat is er te krijgen en kost 8.95€ dus geen geld he! Wij zijn er wel zelf omgereden omdat we zeker wouden zijn dat het paste, ook voor ons bruidsmeisje hebben we daar een mini-trouwkleedje gekocht. Ons bruidsmeisje was er niet bij die dag dus moet ze het hier nu passen en als het te groot/ te klein is mag ik het terug sturen om te wisselen. De service was er héél goed trouwens! PS: Kijk gerust eens op hun site echt de moeite waard! Groetjes Evelien