Terug naar overzicht
Hi Kathleen, Domein Martinus en Lucullus ken ik en zijn zeker OK. Ook gedacht aan 's Graevenhof in Schilde ? Veel succes met je zoektocht Freddy
hey kathleen hortensiahoeve in kapellen vind ik het lastig dat het met een verdiep is en toen wij er op een feest waren moesten we tussen het dessert en de openingsdans wachten in de veranda tot er enkele tafels waren weggezet en de zaal was opgeruimd voor het feest dat brak de sfeer wel een beetje in kalmthout heb je nog een hele goede zaal steiboshof ofzo iets heb daar al 2 heel goede trouw feesten gehad veel succes
ik ben een tweetal jaar geleden naar een huwelijksfeest in de groene jager geweest en het was tip top in orde! het eten was super, er was een dessertbuffet van Manus, de bediening zeer vlot en een mooie tuin en het koppel had toen prachtig weer dus we konden er een glaasje drinken voor de receptie. wij dachten er zelf aan om ons feest er te houden maar de prijs is er niet bepaald aan de lage kant..
Bedankt voor jullie reacties De hortensiahoeve was tot nu toe ons eerste keuze, maar ik ken eigenlijk niemand die er ervaring mee heeft, vandaar mijn oproepje hier... @ Freddy, 's Graevenhof is reeds iedere zaterdag in september geboekt, dus jammer genoeg komt die prachtige locatie niet meer in aanmerking (was onze allereerste nummer 1) Bij de Groene Jager gaan we dit weekend informeren. Ben benieuwd. Er komt wel wat bij kijken seg. Ben er enorm van verschoten waar je allemaal aan moet denken en wat het allemaal kost...
hey, ik denk dat hierboven het strijboshof bedoelt wordt ;) dit is idd een heel mooie zaal en lekker eten. de twee trouwfeesten die wij er hadden waren tiptop in orde. keienhof, is niet goedkoop, maar staat wel als héél goed aangeschreven. feestzaal horta is een prachtige locatie, het eten was er superlekker, maar ik had die rekening toch niet graag betaald... parking is ook wat lastiger. succes bij de zoektocht!