Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Concerttickets

17-8-2010 16:24:59
Hallo allemaal,

Ik ben volop bezig met de voorbereidingen voor volgend jaar september.Ik had hier een leuk idee gelezen ivm concerttickets.
We zouden het gebruiken voor onze gasten naar de tafels te leiden.

Heeft hier iemand een voorbeeld van hoe dat ge dat moet maken?

Grtz
Annemie

Annemie
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 988

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik17-8-2010 20:27:28

http://www.says-it.com/concertticket/

dit is een site waar je makkelijk het zelf kunt in elkaar steken.
Wij hebben dit ook als leidraad gebruikt voor onze cinema ticketjes ( wij werken met cinema ticketjes om de mensen aan tafel te leiden)

natuurlijk , hij zegt dikwijls eens Server busy , dus je zult dan veel geduld moeten hebben !
zelf heb ik via publisher onze ticketjes gemaakt , dan op een dikkere papier soort afgedrukt. Met een papier snijder uit de aldi hebben we ze eerst uitgesneden , en je kunt ook een stippellijntje doen met dat zelfde apparaat , dus zo lijkt het alsof het een echt ticketje is die je nog moet afscheuren. ( dit zullen de kelners die de mensen naar de tafel begeleiden ook doen )

Yenda
16-7-2011
 Meld misbruik18-8-2010 8:02:09

Hoi iedereen,

Wij zouden ook met cinematicketjes werken. We zouden graag hebben dat ze erg goed op die van Kinepolis lijken, zodat ze echt herkenbaar zijn. Iemand een idee waar ik deze zou kunnen vinden om zelf aan te passen?

Groetjes,
Yenda

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...