Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

17-8-2010 16:42:15
hallo bruidjes!

Ik weet welk kleed ik wil en nu ben ik op zoek naar schoenen! Ik heb absoluut geen idee van merken in bruidschoenen, kennnen jullie er? Dan kan ik al is op de websites rondzien he!
Ik had gehoord dat er speciale schoenen zijn met kleine kussentjes voor extra comfort, heeft iemand die? welk merk?

Nog een fijne planning!

Stephanie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 687

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-8-2010 16:58:14

Heb je jouw kleed dan al? (aan je berichtje te zien precies niet...) Ik zou toch wachten tot je écht gepast en beslist hebt. Een kleed op een foto is altijd anders dan dat je het kleed zelf aanhebt (mijn droomkleed stond me ab-so-luut niet!). Dus wie weet wijzigt je keuze wel...
Mijn schoenen waren van Luca Renzi. Ook Linea heeft bruidsschoenen.

Stephanie

Meld misbruik17-8-2010 17:15:27

Ik heb mijn kleed al meerdere malen gaan passen, moet het enkel nog bestellen! bedankt!

Leen
27-8-2010
 Meld misbruik17-8-2010 21:32:40

schoenen met kussentjes: www.elsarainbow.nl Ik heb deze kunnen kopen in couture winkel waar ik men kleed heb gekocht.
De schoenen Amber zijn fantastisch.

Ann
11-9-2010
 Meld misbruik19-8-2010 6:51:12

Ook mijn schoenen zijn van Luca Renzi. In Roeselare is er een winkel waar ze " massa's " trouwschoenen hebben, dus ideaal om veel te passen (was voor mij wel nodig). Misschien bestaat dit ook in jouw regio? groetjes, Ann

Stephanie

Meld misbruik19-8-2010 16:24:16

welke winkel is dat Ann? Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...