Terug naar overzicht
Proficiat!!!
Hey Gwen superleuk, dikke proficiat!! Ook ik heb vorige week vernomen dat ik 5 weken zwanger ben, ik loop echt met mijn hoofd in de wolken!! Groetjes Kaat
Waaauw, super! Dikke proficiat... Daar droom dus ook ik van, maar wij wachten nog eventjes tot na onze verbouwingen om eraan te beginnen. Spijtig genoeg hihi! Geniet van je zwangerschap! X Dorien
Een super dikke proficiat! Ik wens jullie héél veel geluk toe! En nu op naar de forums voor toekomstige mama's he :D Daar dromen wij ook van! Kort na de trouw dit geluk ook te mogen proeven! Groetjes!
hey, super voor jullie! Geniet van de zwangerschap. Opnieuw een heel avontuur tegemoet , maar deze keer langer of 1 dag! Dikke proficiat xx sharon
Proficiat! Geniet er van!
OOOohh kei plezant! Proficiat!!!
Keileuk!! een dikke proficiat!
ben blij voor jou! gr eline
Proficiat! Geniet er van... Grtjs
Proficiat!!
whiiiieeee! Ben suuuuper blij voor jullie! zo'n klein wondertje...het moet fantastisch zijn om dat in je armen te mogen sluiten!
:°) Dikke proficiat! An
Een superdikke proficiat!
Proficiat!!! Ook ik ben 4,5 week zwanger, enkel moet ik nog trouwen binnen 2 weken! Ik vind het best wel spannend en hoop niet te veel last te hebben van kwaaltjes. Wnr lichten jullie je werkgever in?
Heb vaak berichten van je gelezen hierzo en vind het echt super! Ik hoop dat ik dat volgend jaar ook kan typen!
Mercikes voor de felicitaties.
Dikke proficiat!