Terug naar overzicht
Hey Charlotte kijk eens op www.fd-huwelijksreportages.be Deze man is van Kortrijk, wij werken samen met hem en kost ons in totaal zo'n 700 euro. Hij filmt van 's morgens tot 1u na de openingsdans! Groetjes, Kaat
www.discovideo.be grtz
Wel Charlotte, Ik ken wel mensen, maar het zijn amateursvideografen, maar wel veel ervaring huwelijken enzo. En ze zijn van Kortrijk. Als je wil, stuur mij een mail en dan geef ik hun gegevens. Je kan altijd eens langs gaan en dan nog beslissen. tara_hellemans@hotmail.com groeten, S
Beste Charlotte, Als je opzoek bent naar een Bijzondere Trouwfilm dan wil ik je inspireren door een bezoek te brengen aan www.savemywedding.nl Aangezien het kort dag is wil ik je verrassen met 20% korting! Ik hoop van je te horen. Veel succes met de voorbereidingen van de mooiste dag in jullie leven.
Wij hebben Freddy Van De Cauter geboekt als videograaf, bij onze eerste kennismaking bij hem thuis hebben we 2 dvd's willekeurig uit de stapel mogen kiezen en wat we te zien kregen was echt het werk van een man die dit met hart en ziel doet, we zaten direct op dezelfde golflengte ook qua keuze van de begeleidende muziek, Freddy is echt een aanrader, het is een zeer vriendelijke, lieve man die je meteen op je gemak zet. Hij komt van s'morgens en blijft tot 2 uur s'nachts zonder probleem, ook qua prijs valt hij goed mee, hij komt uit het Antwerpse, wij zijn zelf uit Sint Pieters Leeuw en de afstand was geen probleem voor hem. Ik zou zeker eens contact met hem opnemen. Zijn telefoonnummer is : Gsm 0494/333762 Zeeeeeker doen!!!!! Veel succes met jullie huwelijk
Dag Charlotte, Je kan altijd proberen om gebruik te maken van mijn aanbod voor de zomer van 2011, waarbij ik 1 huwelijksfilm gratis weggeef. Kijk op www.huwelijksvideos.be voor meer details. Gewoon doorklikken op de startpagina naar het aanbod met de gratis huwelijksfilm. Met vriendelijke groeten, Pascal Garnier www.huwelijksvideos.be