Terug naar overzicht
Ik vind het raar dat je vriendinnen dat dan onder elkaar regelen zonder je getuige? Dat snap ik niet goed eerlijk gezegd. Wat je volgens mij zeker moet doen is je vriendinnen zeggen van met haar contact op te nemen. Gaat anders redelijk awkward zijn als ze terugkomt uit vakantie.
tja mijn getuige woont aan de andere kant van het land. En ze kennen elkaar eigenlijk niet echt
Normaal wordt er gevraagd aan de bruid wie zij er allemaal bij wilt, ook al kennen ze die andere meisjes van haar noch pluim. Allé, zo is dat bij ons toch de gewoonte. Ik zou dus zeker zeggen dat ze persoon X en Y ook op de hoogte stellen. Oh ja, bij ons is het ook de gewoonte dat je een lijstje maakt met wat je absoluut niet wilt doen!! Het moet plezant blijven voor iedereen, hé.
Idd, zoals Sofie zegt, meestal wordt er bij de bruid gepolst wie ze er graag allemaal bij zou willen. En idd, dat zijn vaak mensen uit verschillende vriendengroepen die elkaar niet kennen... Maar wat niet is, kan nog komen, hé! Ik heb gemerkt dat mijn 'vrijgezellengroep' nu nog elkaar mailt en elkaar hebben toegevoegd op Facebook. Dus...
bij ons word dat ook zo gedaan, mijn zus is getuige, en ze wilt dat ik haar een lijst geef van degene die ik erbij wil hebben met gsm nummer en mailadres..zodat zij zeker niemand zal vergeten. en eerlijk op uw 'probleem': als ik u getuige zou zijn, en ik achteraf te horen zou krijgen dat u andere vriendinnen een avond organiseren zonder mij erbij te betrekken, zou ik heel teleurgesteld zijn, uiteindelijk is dat toch een van de kleine taakjes van getuige om dat te regelen... dus mss toch eens tegen je vriendinnen zeggen dat je absoluut wil dat u getuige er zeker bij is..