Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 22 dagen...

  18-8-2010 11:21:22
Hoi Medebruidjes,

met nog 22 dagen op de teller komt het nu echt wel dicht bij!!

De kriebels beginnen toch al te komen hoor. Bij mijn ventje ook blijkbaar, van de week raakte hij niet in slaap...hij was aan het nadenken wat we zeker niet mogen vergeten. Vind het wel fijn dat hij er toch ook mee bezig is...

Mijn kriebels zijn soms toch wat angstkriebels...alles is geregeld enkel nog wat details, maar dat komt allemaal wel in orde. Daar ben niet echt bang voor... Ik heb alleen wat schrik/twijfels bij m'n kleed. Vorige week dinsdag m'n eerste pas gehad en het wow-gevoel was weg. Ik ging er al een beetje met twijfels naartoe...het was ook al van november geleden dat ik het kleedje gezien had. De details was ik helemaal kwijt. De rug is helemaal anders dan wat ik dacht dat het was. Er is blijkbaar toch een kleine sleep aan, wat ik ook dacht dat niet aanwezig was...de bolero was een maat te groot besteld...
Ik vond het nog wel mooi hoor, maar misschien is het niet speciaal genoeg. Niet verleidelijk genoeg. Ik heb maar schrik dat m'n ventje het niet mooi gaat vinden...zit er echt wel mee... Bovendien was de reactie van mijn schoonmoeder ook niet wat ik er van verwachtte...ze zei wel dat het mooi was, maar het enthousiamse droop er niet af...

Is het nu omdat het niet perfect paste? M'n volgende pas is pas als ik het kleedje mag afhalen op 8 september. Het is te hopen dat het dan in orde is!!! Heb ook wat bang van de retouches. Mijn ma is al 2 keer terug geweest. De eerste keer waren ze een deel vergeten, en dan bleken de bandjes scheef ingezet te zijn. Mijn schoonma het hare is iets te fel ingenomen, waardoor het net een dwangbuis lijkt. Ze gaat nog wat proberen af te vallen tegen dan, maar anders moet het terug wat uitgelaten worden. Ik hoop dat ze het bij mij wel van de eerste keer in orde krijgen. Zo twee dagen voor de trouw paniek heb ik niet echt zin in...

Zucht...Niet echt veel nuttige tips in deze post, maar ik moest het even kwijt kunnen.

Groetjes
Tinne

Tinne
10-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 973


Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik18-8-2010 13:07:18

Hey,

Maak je geen zorgen... Ik heb al bij velen gelezen dat de eerste pas niet echt is wat het moet zijn, maar dat het vaak lag aan het 'niet' passen van de jurk. Ik denk dat je ventje je zoieso graag zal zien...:-)

bij ons nog 23 keer slapen... :-)

Groeten,
astridenbart110910.bruiloftsite.nl



Lies
11-9-2010
 Meld misbruik18-8-2010 17:39:10


De eerste pas is altijd spannend ... ik was de dagen ervoor ook angstig 'ga ik het wel nog goed vinden?'

Het zal allemaal in orde komen!!! Dit maakt allemaal deel uit van het voorbereidingsproces :o) de ups and downs ...

Ik tel samen met jullie mee af want ... amai ... de tijd begint serieus te korten .... *spannend* :o)







Marijke
3-6-2011
 Meld misbruik19-8-2010 12:06:26

dat wow-gevoel komt wel terug. op je dag zelf is je haar en make-up immers helemaal perfect. Ik ben al naar veel trouwfeesten mogen gaan en elke bruid ziet er altijd stralend uit, wat haar natuurlijk fantastisch maakt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...