Terug naar overzicht
Heb je in je vriendenkring-kennissen niemand die goed met bloemen overweg kan. Anders kan je daaraan misschien vragen om alvast voor de "bloemen" versiering te zorgen.
Hey, mijn nicht en tante doen dit dikwijls. Zij wonen in Bilzen. Hele mooie dingen doen ze. Als je wil kan je me mailen: Ldeduytschaever@hotmail.comGroetjes,Lieve
Hallo,Je kan ook met ballondecoraties werken, heb ik soms al gezien.Daar zijn soms speciale winkels voor en dan hoef je je geen zorgen te maken, want die mensen brengen dat toch zelf meestal.Ik ken wel een winkel regio Oost-Vlaanderen, maar niet regio Limburg, maar je kan misschien eens kijken in de goudengids. Ze kunnen echt ook heel mooie dingen maken met ballonnen en dan op de tafels een bloemetje of een kandelaar is soms ook héél mooi hoor.
Hebben jullie een bepaald thema of zo? Anders kan je gewoon ook eens naar winkels zoals ikea en ava gaan, daar staan vaak voorbeeldjes van gedekte tafels en zo. Misschien vind je zo een idee.GroetjesVicky09.09.06
Het gaat niet om het versieren vd tafels want daar zorg de traiteur voor maar om de muren en inkom en plafon.... te versieren. Bij het binnenkomen langs de deur wou ik ballonen zetten maar de feestzaal zelf vind ik zo kaal.Ik was aan denken om naar een school te gaan waar ze etalage geven maar die kinderen zijn meestal niet zo ervaren en ik ga mij dan zorgen maken.
hallo,balloondecors is zo een winkel die de zaal helemaal inricht met balonnen. Vriendelijke mensen. Er staan voorbeelden op hu site en in elke winkel liggen nog fotoboeken. www.balloondecors.be Groeten,kathleen
HalloDoet de feestzaal dat zelf niet??Alleszins, 'k zou er niet in overdrijven.GroetjesVanessa
Foto's op een van de muur projecteren van vroeger en nu van jullie. Is ook wel altijd leuk.En als je iemand hebt die nog foto's in de loop van den dag kan nemen, kunnen jullie die erbij laten afspelen, zodat de mensen die niet daar waren in het gemeentenhuis-kerk, ook kunnen zien hoe het zowat geweest is.
Beste Tiziana, Met wat meters balenkatoen of oude lakens en ranken klimop kom je al een heel eind om muren van een zaal wat gezelliger te maken. Mooi draperen en dat is gelijk een stuk warmer. Wat ballons en nog wat extra bloemen of een aantal goedkope kaders met leuke foto's van de voorbereidingen maken het zeker helemaal af. groetjes ine