Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelindeling

18-8-2010 14:08:46
Hey mede bruidjes,

met nog 9 dagen op de teller zijn we aan onze plaatsing van de tafels begonnen.

Houden jullie er rekening mee om een tafel met rokers aan dichter bij de deur te plaatsen dan de niet-rokers? Of zou dat niet uitmaken?

Voor de rest alles zo goed als in orde. Openingsdans wel nog moeten aanpassen, met het kleed was de eerste versie niet mogelijk. maar nu alles terug onder controle. Verder moeten we nog onze menu's maken en de kaartjes met de tafelnamen.

Wat moeten andere 28/08-bruidjes nog allemaal doen?

groetjes

sofie

Sofie
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1190

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik18-8-2010 14:13:16

Eerlijk gezegd heb ik daar geen één keer over nagedacht... ik zette mensen in functie van geluidsinstallatie... oudere mensen die wellicht ook pak minder dansen, zo ver mogelijk van geluidsinstallatie, dit was bij ons nu ook dichtste bij één van de 2 deuren.

Denk dat je niet op basis daarvan mensen aan tafels moet zetten.

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik18-8-2010 14:29:05

Ik zou de eretafel en heel wat andere tafels allemaal aan de ingang moeten zetten. Mijn vader en toekomstig schoonvader roken beiden. En dan heb ik meestal zeker 1 roker per tafel... Dusja ik vrees dat dat zo goed als onmogelijk wordt. Ik zou er mij geen zorgen om maken. Wat Kathleen zegt, mbt muziek, lijkt mij wel een goede zaak. Zo had ik het nog niet bekeken.

groeten,
astridenbart110910.bruiloftsite.nl

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik18-8-2010 14:41:17

Ik heb ook geen rekening gehouden met rokers en niet-rokers. Ik heb ook enkel rekening gehouden met jonge mensen die dichter bij de dj zullen zitten dan de oudere mensen. Die zitten liever verder van de geluidsinstallatie :-)

Moeten jullie de tafelschikking niet doorgeven zo'n 10 dagen voordien misschien? Wij alleszins wel :-)

Dat is voor morgen trouwens! Vandaag zal ik daarmee klaar zijn! Oefff!!!!

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik18-8-2010 16:21:44

Ja normaa wel, maar we hadden een tafelindelin gemaakt waar de zaal niet mee akkoord ging (vind het dan raar dat wij er een moeten maken als het het dan toch afkeuren). Omdat ik niet wil dat ze de tafels in het wildeweg gaan plaatsen heb ik uitstel gevraagd tot volgende maandag. En daar waren ze mee akkoord.

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik18-8-2010 16:38:52

Vervelend zeg! Ze zullen niet te veel moeten veranderen bij mij :D ik heb er zoveel werk aan gehad! Da's eigenlijk nog het moeilijkste van allemaal, heel die tafelschikking.

Veel succes met de tweede poging!

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik18-8-2010 16:46:59

Op zich heb ik met de plaatsing geen probleem maar nu zit er 1 tafel echt verscholen achter de dj. Vind ik echt niet kunnen, dus dit weekend terug puzzelen!!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-8-2010 20:11:45

Meestal gaan de rokers buiten bij een trouwfeest, dus geen rekening mee gehouden en ik heb niemand binnen zien roken!

Reina
28-8-2010
 Meld misbruik19-8-2010 11:54:31

in mijn zaal mag er niet gerookt worden binnen, dus ze moeten naar buiten

Als is hier geregeld (tenzij ik iets vergeet)

Sinds vandaag heb ik een doorzichtige paraplu voor als het zou moeten regenen.
Gisteren ben ik om een taartmes en schep gegaan en waren de trouwringen klaar
Bruidsjuwelen heb ik sinds vrijdag toen hebben we ook de bestellijst voor drank doorgegeven

Eten is vorige week al definitief besteld

Wij hebben geen tafelindeling, we houden een BBQ en iedereen mag zitten waar die zelf wil.
Wat nog moet gebeuren is
Schoenen verder in lopen, openingsdans oefenen oefenen oefenen , give aways maken, powerpointpresentatie maken als verwelkoming van de gasten, gastenboek verder personaliseren

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik19-8-2010 16:50:22

Hey Reina,

Volgens de site van Accuweather (http://www.accuweather.com/en-us/be/bruxelles/brussels/forecast2.aspx) zou het zonnig zijn tot 26 graden. Dus hopelijk geen paraplu's nodig :-)

groetjes

sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info