Terug naar overzicht
Eerlijk gezegd heb ik daar geen één keer over nagedacht... ik zette mensen in functie van geluidsinstallatie... oudere mensen die wellicht ook pak minder dansen, zo ver mogelijk van geluidsinstallatie, dit was bij ons nu ook dichtste bij één van de 2 deuren. Denk dat je niet op basis daarvan mensen aan tafels moet zetten.
Ik zou de eretafel en heel wat andere tafels allemaal aan de ingang moeten zetten. Mijn vader en toekomstig schoonvader roken beiden. En dan heb ik meestal zeker 1 roker per tafel... Dusja ik vrees dat dat zo goed als onmogelijk wordt. Ik zou er mij geen zorgen om maken. Wat Kathleen zegt, mbt muziek, lijkt mij wel een goede zaak. Zo had ik het nog niet bekeken. groeten, astridenbart110910.bruiloftsite.nl
Ik heb ook geen rekening gehouden met rokers en niet-rokers. Ik heb ook enkel rekening gehouden met jonge mensen die dichter bij de dj zullen zitten dan de oudere mensen. Die zitten liever verder van de geluidsinstallatie :-) Moeten jullie de tafelschikking niet doorgeven zo'n 10 dagen voordien misschien? Wij alleszins wel :-) Dat is voor morgen trouwens! Vandaag zal ik daarmee klaar zijn! Oefff!!!!
Ja normaa wel, maar we hadden een tafelindelin gemaakt waar de zaal niet mee akkoord ging (vind het dan raar dat wij er een moeten maken als het het dan toch afkeuren). Omdat ik niet wil dat ze de tafels in het wildeweg gaan plaatsen heb ik uitstel gevraagd tot volgende maandag. En daar waren ze mee akkoord.
Vervelend zeg! Ze zullen niet te veel moeten veranderen bij mij :D ik heb er zoveel werk aan gehad! Da's eigenlijk nog het moeilijkste van allemaal, heel die tafelschikking. Veel succes met de tweede poging!
Op zich heb ik met de plaatsing geen probleem maar nu zit er 1 tafel echt verscholen achter de dj. Vind ik echt niet kunnen, dus dit weekend terug puzzelen!!
Meestal gaan de rokers buiten bij een trouwfeest, dus geen rekening mee gehouden en ik heb niemand binnen zien roken!
in mijn zaal mag er niet gerookt worden binnen, dus ze moeten naar buiten Als is hier geregeld (tenzij ik iets vergeet)Sinds vandaag heb ik een doorzichtige paraplu voor als het zou moeten regenen.Gisteren ben ik om een taartmes en schep gegaan en waren de trouwringen klaarBruidsjuwelen heb ik sinds vrijdag toen hebben we ook de bestellijst voor drank doorgegeven Eten is vorige week al definitief besteld Wij hebben geen tafelindeling, we houden een BBQ en iedereen mag zitten waar die zelf wil.Wat nog moet gebeuren isSchoenen verder in lopen, openingsdans oefenen oefenen oefenen , give aways maken, powerpointpresentatie maken als verwelkoming van de gasten, gastenboek verder personaliseren
Hey Reina, Volgens de site van Accuweather (http://www.accuweather.com/en-us/be/bruxelles/brussels/forecast2.aspx) zou het zonnig zijn tot 26 graden. Dus hopelijk geen paraplu's nodig :-) groetjes sofie