TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Valerie
4-9-2010
|
18-8-2010 16:36:27
Dat is wel héél romantisch en ik denk ook dat jouw vriend zijn tranen niet zal kunnen bedwingen! Van mezelf weet ik dat ik mee zou huilen dan, dus van zingen zou er idd niet veel meer aan te pas komen dan ;-) Je zal voor jezelf moeten uitmaken of je het zal aan kunnen! En doe je dan geen openingsdans met hem? Of je zingt terwijl je danst? Misschien niet zo praktisch, maar je kan het proberen :-)
Hoe zit het trouwens met je andere dierbare viervoeter? Hopelijk brengt dat ook niet té veel emotie mee die dag! Veel succes! Groetjes
|
|
Dorothea
10-9-2010
|
18-8-2010 16:39:50
Ik vraag me toch ook af hoe je dat in de praktijk zou doen :) zou je dan met een micro in je hand je openingsdans doen, want anders hoort niet iedereen je... En ik denk ook dat het veel van de intimiteit wegneemt van de openingsdans als je aan het zingen bent. Dan kan je niet zo zalig wegdromen, in elkaars ogen staren, ... Kan je niet je openingsdans gewoon doen en dan een ander liedje voor hem zingen als verrassing?
|
|
julie
28-5-2011
|
18-8-2010 16:42:41
Hoi Fanny,
Ik vind dit gewoon super romantisch. Al zou ik het niet doen tijdens de openingsdans. Ik zou dat houden om ergens tussen het hoofdgerecht en het dessert te doen ofzo. Dat je dit afspreekt met de dj en dan bijvoorbeeld tegen je 'dan al man' zegt dat je even naar het toilet moet. En als je terugkomt zou ik de micro nemen en beginnen zingen! Dan kan je van de 2 mooie momenten genieten. zowel van je openingsdans als van jouw liedje voor hem!!!
Laat je ons weten hoe je het zal aanpakken? Ben wel benieuwd!
Veel succes!
Julie
|
|
karen
31-7-2010
|
18-8-2010 16:45:42
Wij wilden ook heel graag een 'andere' openingsdans, ik ben geen zangeres, maar zing wel graag, en ik heb het eerste stukje gezongen. Wij hadden 'when you say nothing at all' in de versie van Allison Krauss. Enkel begeleid door 2 gitaren. Nadien nam een vriendin van mij over en hebben mijn ventje en ik samen nog gedanst.
Niemand wist ervan, en ik moet zeggen, het was super. Ik ben erin geslaagd om 1 vals nootje te zingen, maar de meesten hebben het niet gehoord, en de anderen vonden het net leuk (kwetsbaar en emotioneel)
Ik heb er ook geen moment aan gedacht dat er meer dan 100 mensen naar mij stonden te kijken (de mensen waren op de dansvloer gevraagd omdat zogezegd een aantal vrienden een nummer wilden brengen)
Ik zou zeggen: ervoor gaan !
Het eerste half uur kwamen er bijna geen reacties (iedereen was een beetje verrast), maar nadien niets dan lof gehoord. Zelfs de DJ had zoiets nog nooit meegemaakt ;-)
Veel succes en groetjes
Karen
|
|
anouk
30-7-2011
|
18-8-2010 16:47:31
je kan natuurlijk ook je openingsdans op voorhand inzingen en opnemen en dit dan door de dj laten afspelen ipv het originele liedje. Je vriend en de mensen die jullie goed kennen zullen zeker je stem wel herkennen...
|
|
Carolina
1-8-2009
|
18-8-2010 22:35:34
Ik zou dit ook op voorhand inzingen. Bij vrienden van ons hebben de mannenvrijgezellen de openingsdans ingezongen en zelf de muziek gespeeld. Dit is uiteindelijk niet gespeeld als openingsdans (wegens teveel valse noten) maar is wel op het eind van het feest gespeeld als afscheid. (de laatste overgebleven gasten gingen in een cirkel rond het trouwkoppel staan)
groetjes, Carolina
|
|
Sharon
20-5-2011
|
18-8-2010 23:18:04
Ik zou het ook niet tijdens de openingsdans zelf zingen, maar misschien een ander liedje nadien zingen om hem nog te verrassen.
|
|
Sofie
|
24-8-2010 11:10:33
Ik heb dat ook eerst gedacht maar ik heb het niet gedaan (zou teveel stress hebben + te emotioneel zijn)
wat je wel kan doen is
1. het op voorhand inzingen op CD en het dan laten afspelen als jullie dansen
2. het eerste deel zingen en hem gaan halen en dan de rest laten afspelen
3. een ander liedje zingen voor hem
anders kan je idd niet dansen hé!
veel plezier zaterdag! ik duim voor mooi weer!!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|