Terug naar overzicht
Dat is erg dat het moet gaan het. Het is een dag waar je zolang naartoe leeft en dan komen ze dat zo verstoren. Dan ga nog meer zenuwachtig zijn de dag zelf. Al goed dat de ringen verzekerd waren. Dan komt het toch nog goed. Die angstgevoelens zullen nooit echt verdwijnen denk ik, maar maak er toch het beste van samen met je toekomstige, hij is er om je te beschermen he. groetjes Angela
Ik vind het echt spijtig voor jullie wat er gebeurt is ! en het is waar, zoiets moet slijten, heb zelf al een paar inbraken mee gemaakt. veel succes ! en probeer er nog maar wat van te genieten ! Groetjes
Ik ben blij voor je dat je toch een beetje goed nieuws hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat je je niet meer op je gemak voelt. Ik had dat ook in mijn vorig huis. Dat betert wel met de tijd. Groetjes Martine
Hey Caroline, Misschien voelt het nu nog niet zo: maar dat 'onveilig' gevoel gaat echt wel over. Toen ik nog bij mijn ouders woonde was er ook ingebroken en de eerste dagen is het echt verschrikkelijk, maar stilletjesaan komt het thuisgevoel echt wel terug hoor!
Dag Caroline, ik ben blij te lezen dat er nog goed nieuws gekomen is voor jullie. Geef jullie zelf de tijd om dit te boven te komen, het lijkt me normaal dat je het hier erg moeilijk mee hebt. Ik hoop dat je op jullie huwelijksdag het allemaal even kan vergeten en dat je toch kan genieten. Groetjes,Jolien.
Ik vind het erg voor jullie. In ieder geval al goei nieuws dat je opnieuw de ringen en de juwelen hebt kunnen bestellen. Misschien familie of vrienden vragen of ze tijdens jullie vakantie in jullie huis willen gaan wonen.
Toch nog een beetje goed nieuws, probeer toch nog te genieten van de voorbereidingen en zeker van je grote dag katty
Ik ben blij voor jullie dat je de ringen toch zult hebben! Ook goed dat de politie komt patrouilleren tijdens de reis. Probeer toch nog van alle voorbereidingen, de dag zelf en de reis te genieten groetjessanne
Hoi Caroline, Blij voor jou dat je alles hebt kunnen regelen. Hoop toch voor jou en je aanstaande dat jullie kunnen genieten van de grote dag en de huwelijksreis. Komt allemaal wel goed!! Grtjs Sara