Terug naar overzicht
Wij leggen geen huwelijkslijst omdat we al samenwonen en alles al hebben. Ik heb op mijn uitnodigingen zoiets vermeld van dat we graag nog enkele verbouwingen willen doen en we zeer blij zijn met een kleine bijdrage :-) groetjes
Geen ervaring: maar heb ook wel al vaker geweten dat meerdere mensen lijst aanmaakten bij Inno of Collishop.
Ik heb in de Blokker gewerkt en toch nooit geweten dat iemand daar een huwelijkslijst had, mss dat ze in de kleine dorpsblokkers dat voor vaste klanten wel willen doen. Casa en Leenbakker zijn van Blokker dat zal het zelfde zijn. Collishop is idd een optie, wij hebben ook centjes gevraagd aangezien we al 7 jaar samen wonen
wij hebben een huwelijkslijst aangelegd bij Mathot-Vanhoffelen in Antwerpen. Wij woonden ook reeds samen ùaar hadden npg niet echt deftige potten en pannen enzo. En ik moet zeggen superservice en supergerief!
Ook nog nooit gehoord van een huwelijkslijst bij Casa of Blokker... Bij Inno wel, maar dan zit je uiteraard wel een prijsklasse hoger!