Terug naar overzicht
hoi hoi kan je ons overtuigen door te vertellen wat ze zoal gedaan hebben voor jullie? Proficiat met jullie huwelijk! Geniet van jullie wittebroodsweken. gr eline
Dag Eline, Ja hoor,bij ons zijn ze enkele maanden voor de trouw langs geweest om eens te kijken hoe we het allemaal zagen... We dachten da we al veel geregeld hadden, maar zij wisten ons toch nog dingen te vertellen die belangrijk zijn maar we niet aan gedacht hadden..Ze hebben bijvoorbeeld ook goede contacten met ontwerper en drukker, bloemist... en allemaal aan democratische prijzen moet ik zeggen. En wat ik gewoon super vond is da ze ons ook herinnerde aan de dingen die we nog moesten doen, een soort van 'do to' lijstje... Erg handig...ze werken ook veel met mail maar kwamen ook langs natuurlijk. Ik had de indruk dat ze niets aan het toeval overlieten. De dag zelf zijn ze erg vroeg bij je... ze stelden ons heel erg op ons gemak. En iedere keer als er iets was, moest ik maar gewoon naar hen kijken en deden ze het nodige. Bij ons zijn ze gebleven tot na de kerk, dus toen wij naar de fotolocatie vertrokken....