Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd!!!

19-8-2010 10:33:38
Hey mede-bruidjes,

afgelopen zaterdag was het ons dagje!!! Hieronder een klein verslagje :)

Om 6u was het tijd om op te staan, maar door de zenuwen was ik al wakker om 4u. (en toch een heel uitgerust gevoel)

Na mijn ontbijtje wat kleren aandoen, de versiering aan het huis nog eens keuren en om 6.30u vertrokken we naar de kapper.

Bij de kapper ging het er nog heel rustig aan toe. Wat andere dames wensten me proficiat en één van de aanwezige kende mij nog als babytje :-) echt wel schattig :-)
Na mijn kapsel werd ik geshminkt en om 8u kon ik terug naar huis vertrekken. Onderweg naar huis was er ineens een wegomlegging wegens een buurtfeest, dus mama is met volle vaart via omwegen naar huis gereden. Terug thuis zat ik alweer met een reuzehonger dus heb ik weeral iets gegeten :-)

Nadien heb ik direct mijn kleedje aangedaan en dan was het wachten geblazen ... Iedereen verzamelde bij ons thuis, complimentjes allom, de eerste foto's, ... en dan stoof mijn man zijn getuige op de oprit. Het signaal dat mijn ventje in aantocht was!!!

De deurbel heeft nog nooit zo'n verlossend geluid gebracht en ooooh, wat zag hij er prachtig uit!!! De traantjes sprongen mij in de ogen, zo sjiek!
Na een glaasje bubbels zijn we vertrokken naar het stadhuis van Mechelen. Blijkbaar hadden onze buren nog lege blikjes fanta achteraan het trouwvervoer gehangen, maar wij hadden daar niets van gemerkt! In Mechelen hadden we super veel bekijks en werden er foto's van ons genomen. Een Chinese toeriste zei ook heel de tijd: "c'est belle, oooh, c'est belle" en dan maar filmen met haar videocamera :-D

In het stadhuis verliep alles snel en wanneer het dan officieel was, kreeg ik het weer moeilijk :-) Het moment dat ik mijn ouders knuffelde, kwamen er weer traantjes van geluk naar boven.
Nadien terug het vervoer op en naar de kerk! Aan de kerk zijn we zelfs te vroeg aangekomen, dus hebben we nog een toertje rondgereden.
Het was een mooie viering (al zeg ik het zelf) en na de mis kregen we roosjes van de kindjes van mijn vorig klasje.

Wanneer de suite naar de zaal ging voor een korte lunch, zijn mijn ventje en ik gaan picknicken in het park met de fotograaf. Op het grasplein hebben we zelfs onze openingsdans al getoond en dat gaf natuurlijk wel veel bekijks :-)

Het avondfeest was gewoonweg af! Iedereen was super tevreden over het feest en vooral het eten was reuze!!!
De dansvloer was steeds goed gevuld en we hebben er een lang feestje van gemaakt!

Om half zes zijn wij uiteindelijk gaan slapen ... Ik was volledig uitgeteld en stemloos, dus het was de moeite waard! :)

Ik wens al de toekomstige bruidjes een even fijne dag toe als ik heb mogen beleven! En loopt er eens iets fout, lach er dan mee :-) tijdens onze openingsdans is mijn halter opengegaan, dus heb ik die bandjes snel in mijn kleed gefoeterd en er eens goed mee gelachen :-D

Kapster en shmink: Nicole te Heist-Op-den-Berg
Bloemen: Rozen de Groof te Sint-Katelijne-Waver
Feestzaal: de Lemenhoek te Onze-Lieve-Vrouw-Waver
Fotograaf: tante van mij :p
Versiering huis en kerk: de overbuurvrouw!!! :-)

Als er foto's zijn, zwier ik ze wel ergens online en post ik zeker nog een berichtje! We zijn vol spanning aan het wachten op de foto's!!!

Irina
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1611

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik19-8-2010 10:44:32

Hey meid,

Een dikke proficiat, zo te zien was het een prachtige dag.

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik19-8-2010 11:19:25

Hey!

Wij hebben jou zien binnengaan in de kerk (in een vlucht, we zaten in de auto). Mijn toekomstige man is speelt volley en we waren in Mechelen (BLOSO) op stage. Leuk dat je hier op het forum zat...

Groeten,
astridenbart110910.bruiloftsite.nl

magali
9-10-2010
 Meld misbruik19-8-2010 11:19:29

Klinkt inderdaad als een prachtige dag!
Kan al niet wachten op onze grote dag.
Geniet nog maar van je wittebroodsweken

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik19-8-2010 12:15:09

Hey Irina,

Nog eens een superdikke proficiat!!! Jullie hebben duidelijk genoten :)! Hilarisch dat je bandjes losten met de openingsdans :)... Wel leuk ook eigenlijk, dan zijt ge direct van de zenuwen af...
Nog een paar vraagjes:
- In welk park zijn jullie gaan foto's trekken?
- En hebben jullie lessen gevolgd voor de openingsdans? Welk liedje? Waar lessen?

Dankjewel
En geniet vooral nog veel van elkaar :)
Sharon

els
3-6-2011
 Meld misbruik19-8-2010 12:16:19

dikke proficiat,
hopelijk wordt het bij ieder van ons zo een mooie dag!
nog veel geluk samen

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik19-8-2010 13:14:05

SUPER!!

Hele dikke proficiat hoor !!!!

Blij dat het een geslaagde dag was !!! En dat jullie er volop kunnen van genieten hebben, want dat is natuurlijk het belangrijkste :) Ik vraag me af hoe ik zelf zal reageren als ik de deur moet open doen voor mijn ventje! Bij het aanzoek heb ik geen traantjes gelaten , maar ik denk dat het ' die' dag helemaal anders zal zijn :) Tranen van geluk zeker :D !!

Groetjes Orily

Irina
14-8-2010
 Meld misbruik19-8-2010 13:25:19

@ Sharon:

foto's in het tivolipark te Mechelen: op het grasplein, aan de vijver, kasteel, boerderij, speeltuin, bij de diertjes, ... beetje overal :-)

Openingsdans: geen dansles gevolgd, maar zelf in elkaar gestoken! Onze openingsdans was van Ne-yo - All because of you
Wij zijn met wat hip-hop begonnen en op het einde van het liedje hebben we tegeldansje gedaan. Iedereen start tegenwoordig traag en zorgt dan voor een 'verrassing', maar wij hebben het omgedraaid. Niemand had het verwacht :-)

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik19-8-2010 13:37:04

Proficiat!!!!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik19-8-2010 14:08:23

Hehe, wij gaan ook zelf in elkaar steken denk ik :)! Doei
Sharon

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik19-8-2010 14:15:50

Proficiat en geniet van jullie wittebroodsweken!

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik19-8-2010 15:48:48

Proficiat !!! Aan jouw omschrijving te zien was het een supermooie dag! Blij voor jullie!! Geniet er nu maar van hé !!! Groetjes Deborah
Getrouwd 17/7/10

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik19-8-2010 19:37:08

Hey meid,

Proficiat met jullie huwelijk, en geniet er verder nog van!
groetjes sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...