Terug naar overzicht
Dat hangt van de naaister af die je jurk geknipt heeft en gestikt. Normaal kan een centimeter of twee wel, soms zelfs een hele maat... Maak je geen zorgen, ik denk dat iedereen dat wel droomt hoor (ik ook trouwens, al is mijn kleed een maat te groot besteld, kwestie van zeker te zijn...)
Maak je geen zorgen. Ik had mijn eerste pas in januari en toen zat het ook heel juist. Ik ben niets bijgekomen maar toch pastte het niet helemaal bovenaan toen ik vorige week ging voor de tweede pas. Ik verdenk de winkel ervan om teveel aan de boezem ingenomen te hebben vooral dat overal waar ze niets moesten innemen als nog goed pastte maar volgens hun kon dat niet aan hun naaikunsten liggen. Enfin, ze gaan nu een soort lint met lussen achteraan naaien ipv de rits en dan is er geen probleem mee. Ik moet er wel 50 euro extra voor betalen maar ze vinden dus altijd wel een oplossing.
maak je geen zorgen ik ben zelf naaister en er kan heel wat gedaan worden om het wel te laten passen hoor. ik heb overlaatst een jurk verbreed dat 20 cm!!! te klein was... ( gewoon een stuk opengezet en met een mooi satijnen lint dichtgedaan en een stuk stof achter het lint gezet dat zie je bij veel jurken standaard al) dus maak je maar geen zorgen als het een betrouwbare naaister is weet ze er op dat ogenblik wel raad mee groetjes