Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelindeling

21-2-2006 19:42:35
hallo,

heeft er iemand nog een leuke thema's om de tafels in te delen?

groetjes

leen
1-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 370

Erna

Meld misbruik21-2-2006 20:37:26

Enkele steden van het land waar jullie op huwelijksreis naartoe gaan. Strips: op elke tafel een andere strip.Muziek voor bij het binnenkomen met telkens dan die CDhoes op tafel. Populaire tv programma's met telkens een foto hiervan op tafel. Iets ivm jullie hobby of werk... Keuze genoeg!

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik21-2-2006 21:35:38

hey leen,

wij nemen geen thema's maar gekleurde ballonnen.
de gasten krijgen dan een kleinere ballon en weten zo aan welke tafel ze mogen zitten...

groetjes
heidi

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik21-2-2006 21:41:31

hallo Leen

Wij kiezen belangrijke plaatsen in Brugge (we wonen dan ook in Brugge) Op elk van die plaatsen gaan we foto nemen met ons zelf er bij.
Groetjes Ellen

kristel
8-7-2006
 Meld misbruik21-2-2006 22:51:38

leen daar wij in juli trouwen zullen wij het thema voetbal nemen het WK... maar je moet van voetbal houden natuurlijk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...