Terug naar overzicht
Normaal wordt er een glas aangeboden met eventueel nootjes/chips/koekjes. Hapjes mag ook, maar je heb nog de ganse namiddag en dan avond om je genodigden lekkers aan te bieden. Niet teveel op die kleine verwelkomingsreceptie zou ik zeggen! Soms wordt er zelfs niets aangeboden ....
Bij ons waren er naast het glaasje champagne een aantal droge koekjes enzo voorzien. In ieder geval geen hapjes, broodjes, ... waar mee gemorst kan worden, want iedereen is dan al in zijn feestkledij.
Ja inderdaad, wij voorzien ook schuimwijn, fruitsap en wat droge hapjes en blokjes kaas.
Mijn vriend komt me rond 10u afhalen, ik denk dat we wat sandwiches met kaas/hesp zullen klaarzetten (kan niet echt mee gemorst worden) en koffie, fruitsap,...
Dag BrendaWij zijn op 09/09/05 getrouwd en voor we naar de kerk gingen was de familie ook bij ons thuis.Wij hebben enkel champagne gegeven, als je echt iets van hapjes wil geven: geef dan dingen die je niet kan morsen, want daar is het echt de moment niet voor.droge koekjes, kaas, chips,... maar 'k zou echt niet met dingen beginnen zoals olijven waar olie bij is.GroetjesVanessa
Mijn vriend komt me rond 11u halen en om 12u moeten we op 't gemeentehuis zijn. Wij hebben champagne en zo'n verrassingsbrood (met kleine broodjes in) voorzien. Uiteindelijk duurt het voor ons dan nog tot in de late namiddag voor we weer iets kunnen eten.Groetjes,Sylvie11/03/06
HeyWij trouwen om 13u00 en om 12u00 is het dus verzameling bij ons thuis. Vermits het zo juist het middaguur is, en we pas terug om 14u00 iets kunnen eten zorgen wij ook voor een verrassingsbrood. Tis maar dat er niemand van de suite flauwvalt hé.Als je niets geeft (of enkel een beetje chips), laat het dan wel weten, zodat ze al gegeten hebben.GroetjesVicky09.09.06
Hoi,Wij verzamelen ook rond de middag bij mijn papa thuis en zullen ook voor een verrassingsbrood zorgen. Want ik zou niet weten wnn de mensen van de suite anders moeten eten? We zijn al onderweg van 9u30 's morngens dus een broodje zal er wel inkunnen. Grtz debra11/08/06http:/:debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Hallo,Mijn vriend komt bij mij om half 11, dan gaan we glaasje champagne drinken met wat chips en borrelhapjes.Daarna gaan wij foto's gaan nemen en tegen 12u gaan we dan verrassingsbrood eten met de ganse familie, en om 14u is de mis dan.Ik denk dat het toch wel goed zou zijn om iets te eten, dat je toch geen flauwte krijgt of zo. En met sandwichen zit je niet zwaar gevuld, maar je kan toch voort tot 's avonds.
WIj geven ook gewoon een glaasje champagne, zonder hapjes. We moeten om 11u op stadhuis zijn, dus normaal heeft iedereen nog een 'fond' van het ontbijt :-)Groetjeswww.liesbethenpieterjan.be