Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat geven bij afhalen bruid

21-2-2006 19:50:47
Mijn ma zot met een vraag en ik weet eigenlijk ook nie wat er meesal gedaan wordt. Het gaat er over wat je aanbied als de bruidegom en zijn familie achter de bruid komt en haar familie. Doet men dan ook een kleine receptie met hapjes of is een glas meer dan genoeg. Het is namelijk zo . mijn zuss trouwt 31Maart. Dus komt mijn schoonbroer mijn zus thuis afhalen om naar het stad huis en de kerk te gaan. Dan zou rond 13U zijn om dan tegen 14uur in het stadhuis te zijn. we zijn van plan om in dat klein uurtje dat we samen nog thuis zijn om dat een glaasje champagne te geven . Maar moeten we dan ok zorgen voor wat habjes Of zijn noodjes en wat chips ook goed.

Groetjes Brenda

Brenda

Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 407

Erna

Meld misbruik21-2-2006 20:35:20

Normaal wordt er een glas aangeboden met eventueel nootjes/chips/koekjes. Hapjes mag ook, maar je heb nog de ganse namiddag en dan avond om je genodigden lekkers aan te bieden. Niet teveel op die kleine verwelkomingsreceptie zou ik zeggen! Soms wordt er zelfs niets aangeboden ....

An
24-9-2005
 Meld misbruik22-2-2006 8:17:03

Bij ons waren er naast het glaasje champagne een aantal droge koekjes enzo voorzien. In ieder geval geen hapjes, broodjes, ... waar mee gemorst kan worden, want iedereen is dan al in zijn feestkledij.

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik22-2-2006 8:19:10

Ja inderdaad, wij voorzien ook schuimwijn, fruitsap en wat droge hapjes en blokjes kaas.

robben
20-5-2006
 Meld misbruik22-2-2006 8:33:54

Mijn vriend komt me rond 10u afhalen, ik denk dat we wat sandwiches met kaas/hesp zullen klaarzetten (kan niet echt mee gemorst worden) en koffie, fruitsap,...

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik22-2-2006 9:53:32

Dag Brenda

Wij zijn op 09/09/05 getrouwd en voor we naar de kerk gingen was de familie ook bij ons thuis.

Wij hebben enkel champagne gegeven, als je echt iets van hapjes wil geven: geef dan dingen die je niet kan morsen, want daar is het echt de moment niet voor.
droge koekjes, kaas, chips,... maar 'k zou echt niet met dingen beginnen zoals olijven waar olie bij is.

Groetjes
Vanessa

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik22-2-2006 11:07:21

Mijn vriend komt me rond 11u halen en om 12u moeten we op 't gemeentehuis zijn. Wij hebben champagne en zo'n verrassingsbrood (met kleine broodjes in) voorzien. Uiteindelijk duurt het voor ons dan nog tot in de late namiddag voor we weer iets kunnen eten.

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik22-2-2006 12:10:20

Hey

Wij trouwen om 13u00 en om 12u00 is het dus verzameling bij ons thuis. Vermits het zo juist het middaguur is, en we pas terug om 14u00 iets kunnen eten zorgen wij ook voor een verrassingsbrood. Tis maar dat er niemand van de suite flauwvalt hé.

Als je niets geeft (of enkel een beetje chips), laat het dan wel weten, zodat ze al gegeten hebben.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik22-2-2006 12:58:00

Hoi,

Wij verzamelen ook rond de middag bij mijn papa thuis en zullen ook voor een verrassingsbrood zorgen. Want ik zou niet weten wnn de mensen van de suite anders moeten eten? We zijn al onderweg van 9u30 's morngens dus een broodje zal er wel inkunnen.

Grtz debra
11/08/06
http:/:debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl

Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik22-2-2006 16:32:59

Hallo,

Mijn vriend komt bij mij om half 11, dan gaan we glaasje champagne drinken met wat chips en borrelhapjes.
Daarna gaan wij foto's gaan nemen en tegen 12u gaan we dan verrassingsbrood eten met de ganse familie, en om 14u is de mis dan.
Ik denk dat het toch wel goed zou zijn om iets te eten, dat je toch geen flauwte krijgt of zo. En met sandwichen zit je niet zwaar gevuld, maar je kan toch voort tot 's avonds.

liesbeth
1-4-2006
 Meld misbruik22-2-2006 18:15:57

WIj geven ook gewoon een glaasje champagne, zonder hapjes. We moeten om 11u op stadhuis zijn, dus normaal heeft iedereen nog een 'fond' van het ontbijt :-)
Groetjes
www.liesbethenpieterjan.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...